ememelie

Alla inlägg den 26 november 2009

Av Emelie - 26 november 2009 21:41

Dagens irritationsobjekt. Snälla killar/gubbar/män osv, lek inte muskelknutte när ni är och styrketränar! Laddar på med MASSOR av vikt, sen springer och byter vikter och håller på mitt i passet för att ni inte orkar vikten. Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta längre.



Nä men jag tror inte det...

Av Emelie - 26 november 2009 21:35

Haha, alltså jag får chillz när jag ser den här, naw-varning ungefär.

Kom nyss hem från träningen, det var... jobbigt. Men så ska det väl vara, eller hur? Nu ska jag se en film och dricka ett glas juice, kändes gott. Imorn är min SISTA dag på Sense, åh vad tråkigt. Sen börjar nästa praovecka på Café Kanel, får se om det blir lika bra som på Sense. Nu ska jag göra något annat än att sitta vid datorn känner jag, ha en bra kväll!

Av Emelie - 26 november 2009 18:37

Shit det kommer nya saker till bloggplatsen hela tiden, nu har det kommit TON med smileysar som man kan ha.


OCH KOLLA PÅ DET DÄR! Sveriges Fotoklubb, årsboken och gissa vem som har tagit kortet på framsidan? MIN SYRRA! Oh yes, super nice!

Nu sitter jag och äter i allafall, kom hem för ett tag sen. Jag kommer verkligen sakna min prao och alla som jobbar där, det har varit hur bra som helst! Imorn är sista dagen, men kommer bara vara där till halv 12 ungefär, för då ska jag och sjunga på ett adventsfirande, pirrigt. Ikväll har jag styrketräning, men före det ska jag hinna spela massa piano och städa rummet, lycka till med det. Så nu ska jag sätta igång, ha en bra kväll!

Presentation


Hej! Jag är en 16årig tjej som går sista året på Sörböleskolan.På fritiden är det musik, roligt folk och ha allmänt trevligt som gäller. Här är min blogg och jag hoppas ni gillar den!

Omröstning

Är du från Skellefteå?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards