ememelie

Alla inlägg den 21 november 2009

Av Emelie - 21 november 2009 17:23

Nya skorna på bild här nere! Blir hur lång som helst... men det är det värt!


Nu ska jag hoppa in i duschen, sminka mig, sen fara och träffa Klara, kommer bli en toppenkväll! Har lite bråttom nu, så ni får ha en superbra kväll!

Av Emelie - 21 november 2009 14:35

Var på stan idag, blev ett par skor och väntar, skorna är sååå snygga! 449.- kostade dom bara, lägger in bild sen. Nu ska jag på Coop och sen blir det hem och äta. Ikväll blir det massor med trevligheter.


Tänkte kolla om det är nån som vill köpa nåt av det här? Använder dom aldrig och dom är inte använda mer än 2 gånger.


Leopardscarffrån Gina


30:- kanske? Spiralörhängen 10:-

Tröja från H&M stl 38. 40:-

Har användt det här skärpet max 2 gånger. Size 65, 50:- kanske? Eller högst bud.

Av Emelie - 21 november 2009 01:32

Mitt humör är... SÄMST! Jag är trött och vill sova.


Ikväll har jag varit och kollat på innebandymatch på Kaplan, efter det for jag, Klara, Jonte och Elias till Hemmakväll och hyrde film. Sen bar det av hem till mig där vi glodde på Idol och filmen, vi spelade något spel också som slutade i totalbråk. Nu ska jag snart sova eftersom att jag är supertrött, ska upp halv 10 imorn och gå på stan, SHOPPA! Jag är rik igen! Men inte länge till. Har massor att göra imorn, stan, städa, baka tills konserten på söndag, och sen blir det trevligheter på kvällen, är supertaggad! Så nu ska sminket bort och min feta säng väntar, så god natt!

Presentation


Hej! Jag är en 16årig tjej som går sista året på Sörböleskolan.På fritiden är det musik, roligt folk och ha allmänt trevligt som gäller. Här är min blogg och jag hoppas ni gillar den!

Omröstning

Är du från Skellefteå?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards