ememelie

Alla inlägg den 5 november 2009

Av Emelie - 5 november 2009 22:35

Sitter och kollar på EMA nu och äter. Tokio Hotel var nyss på scenen, tror ni att det var playback? Såg ut så. Men hur som helst, så sjukt kul att kolla på, tills halv 12 kommer jag sitta helt fast och kolla, sen blir det att sova. Har sovmorgon till 09.05 imorn och dagen börjar med musik, resten av skoldagen suger. Jaja, nu ska jag fortsätta se!

Av Emelie - 5 november 2009 21:44

Var inne och kollade på Kenzas blogg på MTV http://blog.mtv.se/kenza/page/2/, och såg det här. Det här är tydligen artisternas "goodie-bags". Citerat av Kenza: "Vi fick ta en titt på artisternas goodiebags! Det är 65 artister som får varsin och jag måste säga att det inte var dåligt innehåll…hehe. Allt från resa till Kenya, skor och klockor till parfymer, smycken och en elgitarr!"


Haha alltså det är ju helt sjukt, gif :(


Av Emelie - 5 november 2009 21:23

Kom nyss hem från träningen, är astrött. Nu blir det att duscha sen bänka sig framför EMA som går på MTV nu, började kl 9. Just nu är David Hasselhoff uppe på scenen, shit vad gammal han har blivit. Jaja, nu ska jag hoppa in i duschen sen äta nåt, ha en mysig kväll!

Av Emelie - 5 november 2009 18:29

Jag hatar torsdagar, usch. Idag var det bara vanliga lektioner + skolkör och brandövning. Men vi går till kvart i 4 för att vi har estet också. Sen ska jag upp till skåpet, sen pumpa hem på cykel och fara till musikskolan 10 över 4. Hinner vara hemma cirkus... 5 min? Innan jag far iväg, hinner inte äta eller nåt. Sen spelar jag till 6 och sen blir det hem och äta och om ett tag blir det träning. Grymt stressig dag, bara jobbigt.


Imorn så är det fredag, riktigt nice! Min helg kommer dock suga. Har inga planer för imorn och på lördag måste jag vara på Atorp från 3 till 7 och på söndag måste jag följa med till Piteå med päronen. Får väl se om det blir NÅT kul i helgen, skönt med ledigt i allafall. Nu ska jag spela lite piano sen fara iväg, ha en bra kväll!

Presentation


Hej! Jag är en 16årig tjej som går sista året på Sörböleskolan.På fritiden är det musik, roligt folk och ha allmänt trevligt som gäller. Här är min blogg och jag hoppas ni gillar den!

Omröstning

Är du från Skellefteå?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards