ememelie

Alla inlägg den 4 september 2009

Av Emelie - 4 september 2009 17:56

Döda mig så länge sen det var jag skrev, besökarna har sjunkit, men det ska vi nog fixa ska vi se.


Kom iaf hem från fjällen för kanske, 1 timme sen? Det var verkligen kung, vi krigade på i regn, vind och storm. Men vi överlevde iaf. Sov i samma tält som Ida, Tove och Julia första natten, sen flyttade Tove och Julia till ett annat tält och Matilda och Emma flyttade till vårat och där sov vi dom 2 sista nätterna. Trots att vädret sög, ett ormbett på foten, blöta kläder/skor/mat osv så var det ändå sjukt kul! Men nu har vi iaf överlevt hem och det känns riktigt skönt att vara hemma faktiskt.


Nu sitter jag i vanliga kläder, inga regnkläder, inga vantar, inge fula långcash, det är ju ljuvligt.


Nu sitter jag iaf och väntar på att jag ska börja dra mig mot Linus. Idag har vi 6 månader, 6 månader! Kan ni fatta vad tiden går fort, jag älskar dig Linus! Ska äta där och sen vet jag faktiskt inte riktigt vad vi ska göra, men det kommer bli hur bra som helst :*


Så ni får ha en bra kväll, många som ska till vb hörde jag? Blir nog toppen det med, PUSS!

Presentation


Hej! Jag är en 16årig tjej som går sista året på Sörböleskolan.På fritiden är det musik, roligt folk och ha allmänt trevligt som gäller. Här är min blogg och jag hoppas ni gillar den!

Omröstning

Är du från Skellefteå?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards