ememelie

Alla inlägg den 25 september 2009

Av Emelie - 25 september 2009 18:50

Jag hatar fredagar. Alltså skolan, inte själva dagen. Alla lektioner är dryga förutom musiken, och den är ändå bara 40 minuter. Lämnade in labbrapporten idag också, hoppas den blev bra.


Efter skolan for jag och Matilda direkt till stan. Vi har strosat runt och kollat ungefär överallt. Med mig hem fick jag en mc-skinnjacka som är så sjukt snygg, en scarf, en tröja och en gigantisk och otroligt bra hårspray från Clive Russel. Allt gick ihop på dryga 1000-lappen, man har lite ångest efteråt, men är supernöjd med vad jag har köpt.

Sen smsade Linus och sa att han var på stan så jag träffade han och efter ett tag gick Matilda och sökte prao lite här och var så jag gick med Linus, och vi gjorde väl det man brukar göra på stan, kolla i affärer. Sen körde jag hem och nu har jag ätit massa gott och är totalt proppmätt. Och nu bär det av in i duschen och sen ska jag göra mig klar för kvällens planer. Vad är kvällens planer då? Jo, ska nog vara med Linus, Matilda, Agge och kanske nån mer, får se helt enkelt vilka vi blir. Men det blir nog hur bra som helst. Vill se Idol, men vet inte hur många som kommer vara peppade på det.


Men ni får ha en trevlig kväll hur som helst, nu: duschen

Presentation


Hej! Jag är en 16årig tjej som går sista året på Sörböleskolan.På fritiden är det musik, roligt folk och ha allmänt trevligt som gäller. Här är min blogg och jag hoppas ni gillar den!

Omröstning

Är du från Skellefteå?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards