ememelie

Alla inlägg den 20 september 2009

Av Emelie - 20 september 2009 23:08

Statestiken har ökat mycket idag, keep up the good work!

Av Emelie - 20 september 2009 23:07

Mitt internet laggar... MYCKET, har typ bara tur om jag tar mig in på hemsidor. Spotify vill inte heller jobba med mig ikv...känns inte bra alls... Men hur som haver barnen kär så kom Matilda till mig, vi for till Coop och köpte goagrejer och sprang runt lite där. Sen for vi hem och rätt som det var ringde Richard på dörren, och därefter Elias och Rasmus, så vi såg Fired Up och åt popcorn. Sen drog dom ut och jag och Matilda stannade inne, lata som vi är och spelade gitarr och sjöng för fulla muggar(otroligt vad fina uttryck jag använder ik, väll), och vi var riktigt duktiga kan jag tycka.


Min dubbelsäng gör succé enligt mig, så sjukt skönt att ha en gigantic bed! Bytte från 90 cm till 110 till 200 cm, INTE DALIGT KAN JAG LOVA! Kommer sova supermegagott inatt.


Imorn så blir det Nordanå på morronen. Vi ska lära oss om animerad film. Eller ja, animerade-ler-filmer(?), nåt sånt iaf. Vet inte hur lång tid det kommer ta men det gör absoluut inget om det tar lite längre tid än vanligt så vi kanske missar en bit av nån lektion om vi har tur! Oj varför säger jag så, jag som skulle bli pluggis... Och appropå pluggis! Har skrivit en novell idag, häpna och hör! OKEJ SLUT MED SÅNNA DÄR ORDSPRÅK! Den handlar om... typ en tjej? Näe men man skulle ha mde typ 10 vissa ord och passa in dom och det var inte det lättaste. Jag har även övat på franskaglosor, 31 st för att vara exakt, PLUS att jag har börjat smått på labbrapporten, så nu känns det verkligen som att jag har kommit igång med allt.


Nu ska jag se nån töntfilm som jag har på datorn, har inte bestämt vilken än men nån blir det iaf. Sen blir det att göra sig klar för att gå och lägga sig. SOV GOTT!

Av Emelie - 20 september 2009 16:55

Nu har jag en dubbelsäng, det enda som håller mitt humör uppe ungefär. Menmen, ligger iaf och kollar på VMA, det var nyss trailer för New Moon, den verkar verkligen sjukt bra, måste se den. Inte för att jag är nåt stort Twilightfan, som alla andra i hela världen verkar vara, iaf galna i Pattison. Och nu uppträder Beyonce, så sjukt bra! En av dom få som faktiskt KAN sjunga, gr8 (Y)


Kvällen kommer spenderas med Matilda, vet inte om det blir nån fler men det blir nog att se en film eller nåt, och äta nåt gott som tröst ikväll :$ Så hon kommer nog på ett tag skulle jag tro. Ska  hinna ladda ner nån bra film också, vet inte vilken men ska försöka hitta nån goding. Skriver nog lite senare också, peeace!

Av Emelie - 20 september 2009 13:43

Nya inköp idag också

+ ny hårtork, kunde inte behövas mer! Har aldrig ägt en plattång förut, men den kan nog vara bra att ha. Ska bara inte få det till en ovana att platta det hela tiden, men så ska det nog inte bli.


Nu har jag ungefär TON med läxa att göra. Ska skriva en novell som måste innehålla 10 st speciella ord typ, och den ska vara inne på tisdag. En labbrapport tills på fredag om typ el, vi gjorde en labb om en ringklocka. Och sen 31 franska glosor tills... näe kommer inte ihåg när. Sen bokrescension som ska vara inne den 29onde, lycka till ememelie! Så det är väl bara att börja.



Av Emelie - 20 september 2009 13:05

 Nu har vi skjutsat Anna till flygplatsen, känns verkligen jättejobbigt att hon far. Det har alltid varit så långt bort att hon ska flytta till London, men idag var det ju faktiskt så att hon gjorde det. Och det är jättetomt och det suger.

Här är en "avskedsfilm" som Epa gjorde till Anna, haha, fan klockren!


                           

BYEBYE SIS! Tro inte att jag inte kommer komma och hälsa på, LONDON!!


Av Emelie - 20 september 2009 01:18

Idag var jag på bio och såg Flickan som lekte med elden, alltså så sjuuukt bra film! Nästan bättre än den första tycker jag. Rätt lång var den, inte för att det kändes så men såvärd är den ju helt klart.


Sen for vi och handlade på Coop, träffade Ks där och pratade lite med henne, sen for vi hem och jag for ganska direkt till Linus. Kvällen började med middag, sen blev det bad, Singstar och fika, kan inte bli bättre :* I LOVE U!


Imorn far min syrra, HON FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAR, det kommer suga. Man tror inte att det ska vara jobbigt när ett syskon flyttar men fyfaan vad jobbigt det är. Halv 1 går planet imorn och ska följa med och vinka av henne. Sen kommer jag nog inte träffa henne på ett riktigt bra tag, men om vi ska träffas så är det isf vi/jag som får fara dit, för jag tror inte att hon är så taggad på att fara tillbaks till Sweland igen, så det är ju ett plus iaf.


Nu sitter jag och kollar på House of Wax, Paris Hilton är så jävla B så jag orkar inte leva, har sett den förr och den är verkligen inte bra, men de finns typ inget annat att se ändå så. Ska inte vara uppe så länge ikväll hade jag tänkt så jag skriver nog inge mer ikväll, sweet dreams!

Presentation


Hej! Jag är en 16årig tjej som går sista året på Sörböleskolan.På fritiden är det musik, roligt folk och ha allmänt trevligt som gäller. Här är min blogg och jag hoppas ni gillar den!

Omröstning

Är du från Skellefteå?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards