ememelie

Alla inlägg den 23 september 2009

Av Emelie - 23 september 2009 21:49

Kvällen har spenderats med världens bästa Linus. Han kom hit och vi cyklade iväg till Campus för att kolla på tjejernas match, vi träffade Jonte, Kempe och Alexander där och vi satt med dom. Sen for vi hem och såg slutet av Idol, men hann i allafall se litegrann! Sen spela vi spel och myste, du är bästbästbäst älskling!


Nu ska jag snart tvätta bort sminket och slå på en film, som vanligt. Kan typ inte sova om jag inte har sett en film seriöst, hör till min kväll. Får se vilken det blir ikväll :$ Imorn börjar dagen med idrott, sen rullar dagen på och slutar med estet. Musikskolan och styrketräning blir det imorronkväll, blir hur bra som helst (Y)


Fick en fråga om vilka veckor vi har prao och det är vecka 48 & 49, ganska länge kvar men känner redan paniken att jag inte har fixat för båda, får fixa det så fort som möjligt.


Nu väntar sängen, sov gott!

Av Emelie - 23 september 2009 16:18

Nu har jag varit ute med Mio, spelat ton med musik, både gitarr och piano har jag faktiskt hunnit. Glömde även säga att jag träffade min förra saxofonlärare Martin idag när vi satt på Dallas. Vi pratade om musiklinjen och vi får väl se vad som händer, hoppas kan man ju alltid! Sen har jag varit och sökt prao, endast en framgång, inte 2 som jag hade behövt. Har prao en vecka på Sense, sminkaffären. Och det känns hur bra som helst, får man lära sig massa och allt, toppen! Och sen har jag varit och sökt lite överallt, men det har inte funnits plats. Får kämpa vidare på fredag när det blir stan. Kanske nåt matställe? Annars blir det väl nåt som har med smink och kläder att göra.


Har sett bilder från London nu! Ni kan kolla in Annas blogg www.annad.devote.se och se hennes bilder och kolla vad hon gör därborta, vet inte hur aktiv hon kommer vara med datorn men nånting lägger hon in då och då. Jag är supertaggad på att fara till London, hoppas verkligen att det blir nåt i höst! Vi hann med att göra det mesta förra gången vi var där, men ingen tid räcker för att hinna med allt i London. Och skivor är SJUKT billigt där, köpte Amy Winehouse-skiva för 60 spänn, rätt värt kanske! Men kolla gärna in den :)


Snart kommer mamma och pappa hem, då blir det att äta middag. Och ikväll blir det Linus :*





Av Emelie - 23 september 2009 15:05

Spenderade eftermiddagen på Nordanå och jobbade med film, som är vårt projekt i SO. Vi jobbar med lera och nästa vecka ska vi filma om jag förstod det rätt. Men det blir nog toppen (Y) Ikväll vet jag inte vad jag ska göra. Måste läsa massa för att hinna klart till recensionen ska vara inne. vill vara med Linus också, får väl se om han kan :$


Nästa torsdag ska våran klass + Matildas klass + klassen i gröna laget till Umeå och kolla på en musikal, gå på museum och sånt, kommer säkert bli jättebra (Y) Men stan hinns inte och det suger, för vi kan inte stanna längre heller för vi ska förbereda en matkväll för föräldrarna och tjäna moneymoney till våran klassresa. Men det blir nog bra ändå.


Nu ska jag gå ut med Mio och sen äta nånting.

Presentation


Hej! Jag är en 16årig tjej som går sista året på Sörböleskolan.På fritiden är det musik, roligt folk och ha allmänt trevligt som gäller. Här är min blogg och jag hoppas ni gillar den!

Omröstning

Är du från Skellefteå?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards