ememelie

Alla inlägg den 22 september 2009

Av Emelie - 22 september 2009 21:35

Okej kunde inte vara sista inlägget jag skrev idag, det förra alltså.


Systrar i Jeans är ju kung, man blir jätteglad när man ser den! Också är Grekland med, jag vill dit! Blev supersugen på att resa nånstans, men förhoppningsvis blir det London i höst om allt passar med ledighet. Asså tänk London! Skulle inte sitta helt fel kan jag lova, men ska inte hoppas på för mycket.


Nu har jag iaf gjort mig klar och tvättat bort sminket. Och användt typ världens bästa hudserie som heter L300, så sjukt jävla bra, måste provas! Men nu ska jag fortsätta se film, sweet dreams!


Av Emelie - 22 september 2009 20:40

Skola idag och det var tufft, mådde inte övedrivet bra men kämpade mig igenom dagen ändå. Skyndade mig hem efter skolan och sen for vi till musikskolan och spelade, det gick  ganska bra och nu ikväll har jag inte gjort så mycket egentligen. Nu har jag sett Idol, hur spännande som helst nu. Och nu sitter jag i sängen med Mio brevid mig som blir sur varje gång jag slutar klappa han, mysvovve. Nu har Systrar i jeans börjat på 5an och den ska ses! Ska försöka hinna läsa av boken till recensionen, måste ju hinna läsa den.


Nu ska jag äta nåt sen bilr det att tvätta bort sminket och gå och lägga sig. Imorn ska vi jobba med lerfigurer hela eftermiddagen, ojojoj, får väl se hur det kommer gå. Jaja, GONATT! Tills vidare.

Presentation


Hej! Jag är en 16årig tjej som går sista året på Sörböleskolan.På fritiden är det musik, roligt folk och ha allmänt trevligt som gäller. Här är min blogg och jag hoppas ni gillar den!

Omröstning

Är du från Skellefteå?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards