ememelie

Alla inlägg den 17 september 2009

Av Emelie - 17 september 2009 20:41

Det suger här, orkar fan inte bo här längre, och nu far Anna på Söndag, hur fan kommer det här gå.


Har haft lång dag idag, gick skola tills kvart i 4, for hem och åkte iväg på långspelning med SSB, var där från halv 5 till 8 och kom hem för ett tag sen. Ska inte göra nåt ikväll bara låsa in mig på rummet och se film :)


Imorn börjar vi 09.05 och dagen börjar med musik, känns hur bra som helst. Och resten av dagen är nog tråkig, men sen är det iaf helg och det kunde inte kännas bättre. Vara borta länge och göra nåt, men tyvärr är Matilda sjuk så vet inte om hon kommer kunna vara med mig i helgen. Men det blir nog bra.


Nu ska jag se tv/film, sen blir det att sova, eller kanske duscha ikväll om jag inte orkar göra det imorn, vilket jag nog inte kommer att göra, peeace

Presentation


Hej! Jag är en 16årig tjej som går sista året på Sörböleskolan.På fritiden är det musik, roligt folk och ha allmänt trevligt som gäller. Här är min blogg och jag hoppas ni gillar den!

Omröstning

Är du från Skellefteå?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards