ememelie

Alla inlägg den 10 september 2009

Av Emelie - 10 september 2009 23:10

Things do happen for a reason


Av Emelie - 10 september 2009 21:04

Skola idag, for till tandregleringen kl 3 och det gick bra, sista gången jag behöver fara dit, så det känns ju riktigt skönt. Sen for jag hem och tog det lugnt ett tag, och sen bar det av till musikskolan, spelade där i 1 och en halv timme och det gick faktiskt rätt bra, bättre än väntat! For hem, bytte om och tränade kl 7-8, och det var helt sjuukt kallt ute, känns som vinter.


Jag är så sjukt trött, la mig nyss ner i sängen och höll typ på att somna. Vi är lediga imorn och jag orkar inte göra nåt. Känner mig halvnere och är allmänt bitterfitta känns det som, vet inte hur jag ska ta saker. Får väl bara hoppas på att allt blir bättre snart, annars kommer det bli sjukt jobbigt. Känns som att man är heltslut hela tiden, så jävla drygt pallar inteeeeeeeeeeeee


Ska nog se nån film ikväll och sådär, allt känns megatråkigt, fan va dålit allt äär :D


Imorn ska jag iaf vara med Linus om det blir som planerat, har inte varit med han på ett bra tag nu, så det blir nog jättebra, får se vad vi gör :)


Skulle egentligen och se bio ikv med Matilda, men mor min ville inte skänka pengar till mig så ingen bio för mig, halsbandet tog dom sista peningarna, får det snart hoppas jag! Och nu ska jag iaf hosta mig igenom kvällen och försöka bli bättre tills imorn, skriver kanske sen om itne bloggen laggar igen, haare

Presentation


Hej! Jag är en 16årig tjej som går sista året på Sörböleskolan.På fritiden är det musik, roligt folk och ha allmänt trevligt som gäller. Här är min blogg och jag hoppas ni gillar den!

Omröstning

Är du från Skellefteå?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards