ememelie

Alla inlägg den 8 september 2009

Av Emelie - 8 september 2009 23:41

Bloggagratis är numera www.bloggplatsen.se, otippat! Den har blivit... svårare? Näe vet inte om det är rätt ord, men jaja. Skolan har ju börjat på riktigt nu iaf, känns tungt och riktigt drygt. Dock blir det långhelg i helgen och det känns ju hur bra som helst iaf. Kommer nog hinna göra massa saker då.


Idag var det iaf skola, HK på morronen. Vi fick nya grupper och jag är med Signe nu :D Vi skulle göra varma mackor och sallad, väldigt komplicerat. Sen var det bara dryglektioner och efter skolan for jag och Tove till musikskolan och hämtade våra nya saxar, TENORSAX! Hur jävla snajsigt är inte det då? SSB på torsdag! Appropå torsdag, så sjukt mycket att göra! Skola, sen tandregleringen kl 3, SSB, hem och äta och sen träning på kvällen, KUL!


Imorn är det iaf skola, gympa och vi har orientering. Hade det idag med och det gick fan sjukt bra, Sunnanåskogen är min... hood? Eller nåt. Kommer nog gå lika bra imorn (Y) Har ont i halsen igen nu... OMG JAG HAR SVININFLUENSAN! Glöm inte allesammans att man ska tvätta händerna i 20 sek, ungefär lika lång tid som det tar att sjunga Blinka lilla stjärna och ät inte lösviktsgodis enligt Ola Junkka för där nyser alla och tar i godiset, tur att jag har slutat med godis då.


Var på stan idag iaf, och fixade ett nytt Linus&Emelie-halsband, eftersom att mitt förra gick sönder, överanvändt? Kan mycket väl vara så. Längtar tills jag får det, känns tomt runt halsen :$ Får det väl i veckan i bästa fall! Sen for jag iaf till Kaplan och kollade på en match där, det var massa folk och kollade på, dom var inte där så länge så det var inte jag heller, och nu ikv har jag sett Sweet Home Alabama för kanske, femtioelfte gången? Sjukt så många gånger jag har sett den.


Nu ska jag sova hade jag tänkt, vilket inte kommer gå för klockan är bara halv 12. Nog för att jag skulle behöva sova lite längre inatt kanske, dom som informerar om svininfluensan säger även att man ska sova 9½ timme för att minska risken att smittas. OKEJ, total brainwash, helt hjärntvättad och allt, men TÄNK PÅ DET BARN! Nu blir det sängen för mig, PUSS!


OCH I HELGEN FÖRRESTEN, på fredag ska jag vara med Linus, annars NOOOOO plans, HÖR AV ER, nån som har something big pågång? LET ME KNOW! PUSSKyss

Av Emelie - 8 september 2009 23:21

Bloggagratis är numera www.bloggplatsen.se, otippat! Den har blivit... svårare? Näe vet inte om det är rätt ord, men jaja. Skolan har ju börjat på riktigt nu iaf, känns tungt och riktigt drygt. Dock blir det långhelg i helgen och det känns ju hur bra som helst iaf. Kommer nog hinna göra massa saker då.


Idag var det iaf skola, HK på morronen. Vi fick nya grupper och jag är med Signe nu :D Vi skulle göra varma mackor och sallad, väldigt komplicerat. Sen var det bara dryglektioner och efter skolan for jag och Tove till musikskolan och hämtade våra nya saxar, TENORSAX! Hur jävla snajsigt är inte det då? SSB på torsdag! Appropå torsdag, så sjukt mycket att göra! Skola, sen tandregleringen kl 3, SSB, hem och äta och sen träning på kvällen, KUL!


Imorn är det iaf skola, gympa och vi har orientering. Hade det idag med och det gick fan sjukt bra, Sunnanåskogen är min... hood? Eller nåt. Kommer nog gå lika bra imorn (Y) Har ont i halsen igen nu... OMG JAG HAR SVININFLUENSAN! Glöm inte allesammans att man ska tvätta händerna i 20 sek, ungefär lika lång tid som det tar att sjunga Blinka lilla stjärna och ät inte lösviktsgodis enligt Ola Junkka för där nyser alla och tar i godiset, tur att jag har slutat med godis då.


Var på stan idag iaf, och fixade ett nytt Linus&Emelie-halsband, eftersom att mitt förra gick sönder, överanvändt? Kan mycket väl vara så. Längtar tills jag får det, känns tomt runt halsen :$ Får det väl i veckan i bästa fall! Sen for jag iaf till Kaplan och kollade på en match där, det var massa folk och kollade på, dom var inte där så länge så det var inte jag heller, och nu ikv har jag sett Sweet Home Alabama för kanske, femtioelfte gången? Sjukt så många gånger jag har sett den.


Nu ska jag sova hade jag tänkt, vilket inte kommer gå för klockan är bara halv 12. Nog för att jag skulle behöva sova lite längre inatt kanske, dom som informerar om svininfluensan säger även att man ska sova 9½ timme för att minska risken att smittas. OKEJ, total brainwash, helt hjärntvättad och allt, men TÄNK PÅ DET BARN! Nu blir det sängen för mig, PUSS!


OCH I HELGEN FÖRRESTEN, på fredag ska jag vara med Linus, annars NOOOOO plans, HÖR AV ER, nån som har something big pågång? LET ME KNOW! PUSSKyss

Av Emelie - 8 september 2009 22:32

Bloggagratis är numera www.bloggplatsen.se, känns lite konstigt. Allt är nytt och mke svårare än vad en handikappad blondin som jag klarar av, jaja, det är väl bara att härda. Dock har inte bloggen blivit snyggare, elr går att göra så det blir snyggare elr vad man säger än, kanske kommer det med.


Idag har jag iaf haft skola. Det var väl, helt okej. HK på morronen, vi gjorde varma mackor och sallad. Sen hade vi bara dryga lektioner och inget speciellt hände egentligen. Efter skolan for jag och Tove till musikskolan för vi skulle hämta upp våra nya saxar, TENORSAX! Inte pjåkit! På torsdag börjar SSB, NICE!


Efter det for jag hem, sen vidare till stan för att beställa nytt Linus&Emelie halsband eftersom att mitt gick sönder, överanvändt? Skulle nog nästan tippa på det. Men nu har jag iaf fixat det, längtar tills jag får det, känns så tomt runt halsen utan det :$ Sen for jag vidare hemåt, igen... Och Pontus hoppade på moppen och vi brummade iväg till Kaplan för att kolla på Falkens match mot tjejerna,  hörde att killarna vann, vi var inte där till slutet. Vi var med Linus, Jonte, Viktor, Agge osv där, dom for så då for jag också!


Nu har jag sett Sweet Home Alabama ett tag, har sett den för mycket, kan nog alla repliker ungefär. Så var inte taggad på att se nåt mer nu, datorn fick ta över! Nu ska jag bara kolla runt lite och sen sova, ska nog försöka hinna duscha ikväll också, fast då hinner håret bli vågigt till imorn när jag sover. Så det blir nog mest troligt imorn.


Imorn har jag förövrigt inget att göra, tråkigt men sant. På torsdag väntar skola, tandregleringen kl 3, SSB och träning, blir tufft där. Men nu ska jag göra nåt annat, sov sött!Kyss

Presentation


Hej! Jag är en 16årig tjej som går sista året på Sörböleskolan.På fritiden är det musik, roligt folk och ha allmänt trevligt som gäller. Här är min blogg och jag hoppas ni gillar den!

Omröstning

Är du från Skellefteå?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards