ememelie

Alla inlägg den 26 september 2009

Av Emelie - 26 september 2009 18:37

Är otroligt less på min header, jobbar på en ny så det får bara vara en bild tills vidare. Förresten blir det Medle ikväll, blir nog kul! Ska göra mig klar nu och sen bär det av!

Av Emelie - 26 september 2009 17:05

Träningen gick jättebra, det är så sjukt kul! Hon som leder det skulle diplomeras så det var en tjej där som typ skulle "inspektera" passet och skulle godkänna henne osv, men det gick skitbra.


Sen bar det av hem och in i duschen fortfort och direkt vidare till Solbacken för att köpa lite smågrejer. Nog för att det tog cirkus 1 ½ timme men, fick i allafall tag på vad jag behövde. Och nu har jag lagat hela middagen, HELT själv, det mest avancerade blev det, tacos... Näe eller inte alls, väldigt alternativt. Åt hur som helst nyss och är proppmätt och taggar kvällen med Linus! Har ingen aning om vad vi ska göra, men ska snart slå en pling till han och höra om planerna. Ska hinna plocka upp på rummet innan också, ser ut som helvete!


Här är en av sakerna jag köpte igår, tröjan. 199:- på Gina, hatar egentligen att köpa saker på Gina eftersom att när nåt snyggt kommer så har ALLA det 2 dagar senare, orka (U) Men den blev det hur som helst. Har förresten varit totalt jävla usel på att lägga ut bilder, men det är bara för att man egentligen bara kan ha 100 bilder på HELA bloggen, och det är ju lite jobbigt kan man tycka. Så man får hålla på att kopiera och skit för att huvudtaget få ut en bild på bloggen, jobbigt. Men nu ska jag börja plocka ihop på rummet och sen göra mig klar för kvällen, får nog ihop ett inlägg inatt också, ha en kung kväll!

Av Emelie - 26 september 2009 11:33

Vaknade 9 idag, 9! Och varför? Ingen jävla aning. Har laddat hem filmer på morgonen och sett på tv, just nu är Wipeout på tv, och skadeglädjen har aldrig varit så stor som nu, Wipeout är klockrent. Men nåt som suger är att min batteriladdare till kameran har slutat fungera, ska det få hända!? Blev ungefär totalt jävla förbannad och har desperat försökt hitta några batterier som passar till kameran nånstans i huset, men det fanns ju såklart inte.


Nu ska jag äta nånting, och om 1 ½ timme så börjar träningen, hur orkar jag? Det har jag ingen aning om. Men hade bestämt att träna med det här 2 gånger i veckan och det ska jag hålla fast vid. För nu är det uppehåll med fotbollen och nåt måste man ju göra. Ska även upp till Solbacken i eftermiddag och eventuellt stan i brist på annat. Men nu ska jag göra mig lite mat och tagga träning!

Av Emelie - 26 september 2009 00:58

Kvällen har spenderats lite här och var med Matilda, och i slutet av kvällen Jesper också, totallyckat! Den avrundades med en nattmacka på Subway och sen bar det av hem i spöregnet på min stackars moppe. Har så tyst som möjligt försökt lägga ner Matildas grejer i en plastpåse som hon ska hämta sen utan att väcka min mamma och pappa, tror jag lyckades. Jaja hur som helst, kom hem totalt nerdränkt och nu ligger jag i min säng och halvkollar på tv och bloggar, livet leker.


Imorn ska jag upp rätt tidigt, ska på styrketräning igen och den börjar 1. Så måste vara uppe 11 i allafall så jag hinner äta nåt innan och hinna ta mig dit. Kommer bli tufft, har typ träningsvärk sen förra gången, men nu jävlar!

Sen på kvällen ska jag vara med Linus, längtar redan! Har ingen aning om vad vi ska göra, men det löser sig alltid hur bra som helst. Så nu vill jag bara sova fort så att det blir morgon fort.


Vi kan köra på en sån här frågelista, funkar alltid!

1. Tre ord varför du sist spydde? - mådde väl illa?
2. Vad gjorde du 08:00 imorse? – Låg i sängen
3. Vad gjorde du för 30min sen? – Satt på Subway med Matilda och Jesper
4. Vad hände dig 1995? – Då var jag 1 år iaf.
5. Vem fick dig att skratta senast? – Matlda och Jesper
6. Vilken färg är din borste? – Rosa/röd!
7. Vad köpte du sist? – En macka
8. Vilken färg har du på din tröja? – Just nu har jag bara en vanlig vit tee :)
9. Var förvarar du dina pengar? – På banken! Nej men i plånboken :)
10. Hur var vädret igår? – Kallt, som alltid i Skellefteå
11. Vad ser du fram emot? – Imorgon
12. Snarkar du? – Hoppas jag inte
13. Vad är 15? – Min ålder och den bästa tiden i mitt liv hittills!
14. Vilken skostorlek har du? – 36-37
15. Vill du klippa dig? – Nej, typ inte! Bara slinga.
16. Är du över 25? – Bara 10 år kvar
17. Pratar du mycket? – alldeles för mycket.
18. Kollar du på O.C? – Har hänt
19. Har ditt namn ett ”x” i det? – jajamen, 5 st!
20. Känner du ngn som heter Steve? – Nejnej
21. Hittar du på egna ord? – Ja såklart!
22. Är du en typiskt svartsjuk person? – När jag har rätt att vara det

23. Vad har du för mobil? – Min älskade Sony Ericsson W660i...
24. Vem ringde dig senast? – Pappa
25. Biter du på naglarna? – ops
26. Har du lockigt hår? – Nej platt som fan i helvete!
27. Vilken konsert ska du på härnäst? – Ingen aning
28. Någon bra person i ditt liv just nu? – Linus!
29. Hur många gånger har du svurit idag? – Svär alltid mycket
30. Vilket ord säger du ofta? – Haha, javet inte! Ingen jag har funderat på.
31. Ska du till skolan/jobbet imorgon? – Nej, lördag för fan!
32. Vem sa du ”jag älskar dig” till sist? - Linus!
33. Vad borde du göra nu? – Typ ändå sova
34. Har du något smeknamn? – Måste ju vara Ememelie isånna fall
35. Sover du mycket? – oftast för lite
36. Vilken är den bästa filmen du sett under loppet av 2 veckor – flickan som lekte med elden
37. När var du sist ute? – Ett litetlitet tag sen
38. Har du gråtit idag? – Ånej!
39. Är du en glad person? – Förutom när jag är ledsen
40. Har du roligt nu? – Nej inte överdrivet
41. Vad äter du helst? – Nektariner
42. Vem var du med sist? – Matilda och Jesper!
43. Pratar du i sömnen? – Haha JA!
44. Vem kramade du sist? – Sofie tror jag?
45. Nämn den bästa personen – Får man inte ta flera?
46. Tycker du om någon just nu? – JA
47. Vill du flytta? – Ja, till lägenhet 
48. Hur ofta borstar du tänderna? – 2 gånger, elr ibland 3

49. Är du egoist? – Kan inte påstå det, beror helt och håller på vad det gäller.
50. Gillar du att bada? – Såklart!
51. Skrattar du åt allt? – Bara det som är värt att bli skrattat åt
52. Vem får dig alltid att skratta? – Jag vet inte faktiskt
53. Gråter du när du tittar på filmer? – Beror på vilken!
54. När grät du senast? – Nån vecka kanske!


NU! Är det gonatt för mig, börjar bli riktigt trött. NU ÄR DET FREDAGSMYS! Sov sött!

Presentation


Hej! Jag är en 16årig tjej som går sista året på Sörböleskolan.På fritiden är det musik, roligt folk och ha allmänt trevligt som gäller. Här är min blogg och jag hoppas ni gillar den!

Omröstning

Är du från Skellefteå?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards