ememelie

Alla inlägg den 13 september 2009

Av Emelie - 13 september 2009 23:32

Såg nyss film, ännu en gång blev det En shopaholics Bekännelser, sjukt bra film! Får nästan en vibb att jag kommer sluta sådär, måste börja spara pengar känner jag. Kommer vara pank resten av mitt liv, oh no.


Ligger iaf i sängen nu och är inte trött alls, kommer inte kunna sova på ett bra tag och jag VET att när jag stänger datorn kommer tvn ta datorns plats, som alltid varje kväll. Och Anna, Epa och Sara sitter inne i vardagsrummet, dvs rummet bakom väggen som just nu är på höger sida och jag ligger och hör dom skratta framför tvn, dom går inte skola längre, INGEN skola, ALDRIG MER skola i Skell, fan... Jag har typ hela skolan kvar känns det som. PALLAR SOM INTE, och jag lovar att jag inte är den enda som känner såhär. Men studenten är ju iaf kvar och det kommer bli KUNG.


Nu dampar min mamma, bokstavligen att jag måste stänga datorn, låste dörren, och hon fick ÄNNU mer damp, ÄNNU MER bokstavligen. Min syrra flyttar till London nästa vecka, och det betyder att jag kommer få dubble up med shit eftersom att jag är enda barnet som bor här nu. Det ENDA posetiva med att hon flyttar, är att jag får dubbelsäng, så Anna, JAG KOMMER SAKNA DIG.


Nu ska jag iaf se tv och somna framför tv och sen vakna imorn och vara trött som ett cp, GOD NATT!

Av Emelie - 13 september 2009 19:04

Sitter just nu framför tvn och ser Top Model, har inte sett nåt av den här säsongen, love it!


Har iaf duschat och varit på Coop nu och har nyss satt in en kladdkaka i ugnen som är klar om cirkus 30 min. Ska försöka att inte vara uppe så jättelänge ikväll, men det brukar ändå bli så att jag är uppe för länge.


Men nu ska jag koncentrera mig på Top Model, får se om jag hinner skriva mer ikväll, jaja, ha en bra kväll iaf!

Av Emelie - 13 september 2009 16:59

Vaknade typ halv 12 idag, åt mackor och såg lite tv med Epa ett tag. Sen bytte jag om och körde till Kansliet där det var samling till match. Vi taggade med partüpartümusik och sen gick vi ut och vann matchen med 6-0, INTE DÅLIGT TJEJER, fan vad bra ni är! Var nära på att göra mål också, men man kan ju inte få allt.


Ikväll ska jag bara vara hemma tror jag. Baka nåt och se nån film. Är typ hur trött som helst och en ny skolvecka börjar ju imorn, så det är väl bäst att vara utvilad. Vi har engelskaläxa till i veckan att vi ska kunna skriva typ en beskrivning på oss själva om våra personligheter, både posetiva och negativa, no big deal. Men vi ska även läsa en bok och skriva en bokrecension om den, ska kolla i mammas GIGANTISKA bokhyllor i vardagsrummet, om jag inte hittar nåt där så finns det inget.


Nu ska jag hoppa in i duschen, PEACE

Av Emelie - 13 september 2009 00:51

Matilda kom hit vid 10, sen tog vi moppen till Subway och åt en macka där. Sen for vi vidare till macken och efter det vidare till Sunnanåskolan där vi träffade Richard och Robert. Sen for vi hem till Richard och såg Hollywood Gigolo elr nåt sånt, vilken jävla failfilm. Blev jättetrött där så alla for hem efter ett tag och nu kom jag ungefär nyss in genom dörren, det är kallt som ett jävla cp ute, VINTER(U)


Nu ska jag kolla runt lite på tv, och kolla om Anna är vaken, tyckte att jag hörde röster från vardagsrummet? Får väl gå och se om hon och Epa sitter uppe och glor på nån film eller nåt.


Imorn har jag huset helt för mig själv hela dan ungefär. Har match på eftermiddagen, men annars är jag heeeelt ensam, känns rätt skönt faktiskt. Dunka hög musik och äta massa gott och se på tv hela dagen, nice :$


Men nu ska jag gå på upptäcksfärd efter vaket folk och sen sussa, SOV GOTT!

Presentation


Hej! Jag är en 16årig tjej som går sista året på Sörböleskolan.På fritiden är det musik, roligt folk och ha allmänt trevligt som gäller. Här är min blogg och jag hoppas ni gillar den!

Omröstning

Är du från Skellefteå?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards