ememelie

Alla inlägg den 7 september 2009

Av Emelie - 7 september 2009 16:01

BLOGGAGRATIS.FUCKING SE HAR INTE FUNKAT, på hur länge som helst känns det som, har skrivit ett inlägg sen har det försvunnit, PARTY!


Skola idag iaf, första riktiga skoldan, typ. Kändes segt men det är bara kriga! Vi hade bild, matte, svenska, franska och NO idag, bara jobblektioner typ, även bilden var det typ.


Om cirkus en halvtimma far jag till stall1 och det är första ridpasset den här terminen för mig, PARTÜ! Blir nog antingen jättebra, elr helt jävla sämst, får väl se. Sen ikväll ska jag nog bara ta det lugnt, orkar inte dra mig ut och göra nånting spec. På fredag är vi lediga också! HÄRLIGT! Långhelg, det blir ju inte bättre! (Y)


Kom just på alla saker som händer som inte har varit än, NICE!


  • Halloween
  • Och sen novemberlovet såklart
  • Luciashowen
  • Julshowen
  • Jul
  • Nyår
  • Födelsedag

Varför känns vintern jättenära nu? Läskigt... Har redan börjat tänka på nyårs osv, augusti slutade just, friskt!


Nu ska jag byta om sen bär det av till stall1!

Presentation


Hej! Jag är en 16årig tjej som går sista året på Sörböleskolan.På fritiden är det musik, roligt folk och ha allmänt trevligt som gäller. Här är min blogg och jag hoppas ni gillar den!

Omröstning

Är du från Skellefteå?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards