ememelie

Alla inlägg den 16 september 2009

Av Emelie - 16 september 2009 23:51

Blev att fara till Linus iaf, vi såg film och myste, du är bäst älskling:*<3


Vidare till dagens, eller veckans irritationsobjekt. 96or i Skellefteås videobloggar. Vad är felet? Eller ska man fråga, vad är inte felet med dom? Nej, det är inte coolt att v-blogga när man är typ 12 bast och berätta om dagens outfit och berätta vad man har köpt på stan. Nånstans gick det fel, och nu är ALLT fel, små blonda f12or med falsettröst gör så att jag inte kan sova på nätterna, jag drömmer mördrömmar om er.




Och lika bra att fortsätta whina när man ändå håller på. Dom här skorna. Var tydligen ett "must-have" för nån månad sen i Skellefteå. Vad är grejen med ballerinaskor och en fet gummikilklack? Eller sneakers med en fet kilklack? Det här är fan ett stort BIG no-no. Måste typ vara dom fulaste skorna som finns, inte okej.


Nu ska jag se klart nån film på tv med Anna, sen ska jag sova och "tagga" inför morrondagen, går till 15.45 Hursomhelst, sov gott!

Av Emelie - 16 september 2009 21:01

Vanlig skoldag idag, förutom orienteringsprovet. Men det gick bra, tog alla och höll tiden så hoppas på ett MVG! Efter skolan for jag till Linus! Vi såg tv, pratade massa och fikade, mys! Var där till typ 25 över 6 och sen for jag vidare till Kansliet och hade avslutning med tjejerna. Vi pratade massa, hade tävlingar, åt pizza och tårta, hur lyckad kväll som helst enligt mig iaf. Och nu har jag kört hem i mörket och nu började jag och Linus prata om att göra nåt nu, blir ju inte länge isf, men skulle inte vara helt fel :$ Så vi får väl se. Men nu ska jag gå ifrån datorn och göra nåt annat, vet som sagt inte vad, men annat blir det iaf, HA EN KUNG KVÄLL!


Du är BÄST i världen, du finns alltid där! Du är det bästa jag vet, jag älskar dig!


Presentation


Hej! Jag är en 16årig tjej som går sista året på Sörböleskolan.På fritiden är det musik, roligt folk och ha allmänt trevligt som gäller. Här är min blogg och jag hoppas ni gillar den!

Omröstning

Är du från Skellefteå?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards