ememelie

Alla inlägg den 14 september 2009

Av Emelie - 14 september 2009 23:01

Har bara suttit och kladdat på en tillfällig header, vill prova runt lite olika, den här får vara tillfälliiiiiiig!

Av Emelie - 14 september 2009 22:18

Nu har jag sett 2½ men, Svenska Hollywoodfruar, Scream Queens och nu är jag och min syrra fast framför "Hajen". Inte första gången man ser den men den funkar ju iaf.


Nu ska jag fixa till min blogg litegrann och sen ska jag nog försöka sova ganska tidigt, måste ju vara taggad inför HKn imorn direkt på morron. WOHO!


Så godnatt, sockertoppar? Sötnosar? Pussgurkor? Nja, hejdå

Av Emelie - 14 september 2009 19:25

Var på stall1 idag, och det gick faktiskt ganska bra. Sjukt jobbigt var det iaf.


Nu har jag nyss duschat och nu sitter jag och kollar runt på tvn och äter bulle, 2½ men blev det att jag stannade fast vid. Är ganska trött nu så ska nog bara ta det lugnt, orkar inte börja dra ihop nåt nu heller.


Imorn så börjar dagen med HK, vi ska göra plättar med blåbärssylt, så jävla gott! Ingen frulle för mig hemma kan jag ju säga! Gympa har vi också imorn, förberedning inför ORIENTERINGSPROVET PÅ ONSDAG(!!!!!!!!!!!!!!), men det kommer nog gå bra skulle jag tro.


Efter skolan blir det att fara till musikskolan och spela och efter det eventuellt träna med p-95, jag och Signe drar nog dit om allt löser sig :D Annars blir det nog hitta på nåt med folk.


Nu ska jag låta datorn vara ett tag och låta tvn ta över, PEACE

Presentation


Hej! Jag är en 16årig tjej som går sista året på Sörböleskolan.På fritiden är det musik, roligt folk och ha allmänt trevligt som gäller. Här är min blogg och jag hoppas ni gillar den!

Omröstning

Är du från Skellefteå?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards