ememelie

Alla inlägg under juni 2009

Av Emelie - 20 juni 2009 11:58

Matilda kom hit vid kanske, 7 nån gång, hon skulle egentligen vara med Pone, men Pone har tappat sin wallet nånstans så hon var tvungen att fara till polisen. Så Matilda kom, vi satt vid datorn. Kl 8 ringde Linus och sa: "Hej, är du klar elr? För vi är på mackarna nu, och vi kan komma förbi dig :D" Och jag sa ja såklart, och dom kom 5 sek senare, dom hade stått utanför min dörr. GR8!!!!!!! Sen panikade jag iaf, plockade ihop mina saker och sen for Matilda till några andra och jag, Linus och Jonte for hem till Jonte. Där körde vi fotboll, volleyboll, dragkamp (:O:O:O:O ochvi dominerade) osv. Sen vid 12 kanske gick vi ner och såg film, THAAA HATCHET OMGOMGOMGOMGOMGOMG! Aja, det var en "skräckis", men den var rätt rolig ;)


Idag är det ju bra väder! Jag vill vara med Linus idag, och ikväll tänker jag se Rovdyr Agge! Vare sig du vill det elr inte. Nu har jag sparat den länge nog seriöst, kan inte hålla mig längre :$ Nu ska jag iaf äta mat, sen ser vi vad som hittas på! PZ

Av Emelie - 19 juni 2009 18:39

NU!

Har jag ätit, fixat hår och smink och nu är jag redy 2 go!




Av Emelie - 19 juni 2009 15:17

 Extremt sexiga bilder tycker jag iaf. Båda funkade prima och nu är jag new shiny blingbling typ, elr nåt. Sitter och funderar vad jag ska ha på mig ikväll riktigt, randig tröja VS skjortlinnet, ilandsproblem ja javet, men riktigt svårt är det, kommer frysa ihjäl också, för de är så fucking kallt. Men först ska jag iaf torka håret, äta, kirra håret och sminka mig, och SEN är jag redy 2 go. Men nu ska jag nog bara, släääppa ett tag i sängen. Ha en kung midsommar, de kommer jag ha! PZ

Av Emelie - 19 juni 2009 14:29

Har varit en panikrunda på stan, dom stänger ju 2 så. Köpte ansiktsmask och hårmask som jag sa. Och nu sitter jag med en chokladmask i ansiktet, som luktar sjukt gott, MUMS. Och en skimmerinpackning i håret, snart ska båda sköljas bort iaf. Om ni har tur kommer nån extreeemt snygg bild smyga sig in i nästa inlägg. Den osminkade sanningen och sanningen med en chokladmask på sig, raooor. Nu ska jag gå och skölja bort det, KOMMER SNART!

Av Emelie - 19 juni 2009 12:35

Idag är de ju midsommar! Okej helt ärligt, hade nästan ingen aning, för det märks inte ens att de är sommar. Har hjälpt mamma med hennes nya mobil nu, typ nyss när jag vaknade. Och nu ska jag äta tror jag, elr vad jag hör.


Efter maten vet jag inte vad jag ska göra, ska typ fara och kirra en ansiktsmask och hårmask, hört att de ska vara jättebra. Sen ska jag väl kirra mig och duscha och allt de där, sen ikväll ska jag vara med Linus och Jonte tror jag.

Av Emelie - 19 juni 2009 01:20

Sånna som du förtjänar inte ens en plats här, du är inte värd dom, inte alls.

Det finns en anledning varför du är hatad av alla.

Av Emelie - 18 juni 2009 23:20

Är ju lätt taggad på att se den här!

Av Emelie - 18 juni 2009 22:54


feed me

Presentation


Hej! Jag är en 16årig tjej som går sista året på Sörböleskolan.På fritiden är det musik, roligt folk och ha allmänt trevligt som gäller. Här är min blogg och jag hoppas ni gillar den!

Omröstning

Är du från Skellefteå?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards