ememelie

Alla inlägg under juni 2009

Av Emelie - 20 juni 2009 19:11

Sitter nu och har nyss duschat, ska sminka klart mig snart och kirra håret. Känner inte peppen att göra nå jättemke med det men hursomhelst. Ska vara med Linus ikväll, han föreslog att tälta? Jatack :D:D:D<3 Vet inte riktigt om de blir än, elr vars isf, men nånstans hittar vi nog om de nu blir av, för han har match imorn också rätt tidigt, så vi får se hur det blir med det! Nu ska jag fara en sväng till Coop och kirra lite grejer. Sen bär det väl av nånstans på moppe och tälta maybe? Annars far jag till Linus, elr han hit, får se. Ha en gr8 night! PZ

Av Emelie - 20 juni 2009 19:06

Den 21 juli blir det Kroatien för oss! Ska dela ett dubbelrum ensam med Anna, de kommer bli KUNG! Vi ska bo på Hotell Meteor, superfint! Förra gången var ju HUUUR lyckad som helst!



Av Emelie - 20 juni 2009 18:00

Av Emelie - 20 juni 2009 17:54

Hotell Meteor

Hotell Meteor

Hotell Meteor

Hotell Meteor

Av Emelie - 20 juni 2009 17:21

Om du skulle vinna många miljoner på lotto, vad skulle du köpa?
Oherrejevlar, skulle shoppa i massor! Resa med vänner, resa med familjen, spara till min framtida underbara fucking gr8 lägenhet osv!
Har någon någonsin kallat dig lat?
Njassi, faktiskt inte!
Vilken svordom använder du mest?

Haha oj! Svär hela tiden, alla möjliga!
Tittade du på tecknat när du var liten?
Japp, mest filmer dock
Hur många syskon har du?
En storasyster, som flyttar till hösten mot London
Vill du just nu ha några tatueringar eller piercingar?

Jag vill ha tattooooooo, mer piercingar också, tungan
Vad har du för väder just nu?
Soligt, elr njassi, den gick ju i moln :(
Vad åt du till middag senast?

Grillat, med sås osv
Kan du vissla?

Jajamen, men inte busvissla :(
Vilken film kan du alla replikerna till?
Mean Girls
Hur många stolar står kring ditt köksbord?
4
Har du en stationär dator eller en bärbar?
Stationär
Vilket var/är ditt favoritämne i skolan?

Ojoj, det måste bli... So kanske? Elr, hk? Elr nånting, vet inte riktigt. Gillar bara det jag har bra betyg i liksom
Vad säger du till dig själv när allt känns svårt?

Att nu kan det iaf inte bli värre! Nej men vet inte riktigt, är de bråk med nån taggar jag bara förfan, är det typ love så finns det inget att säga, då ligger man bara och grinar, javet inte riktigt, de är bara att köra helt enkelt!
Får du dåligt samvete efter du ätit kött?

Haha onej, kött är göttibaba
Om du var född av motsatt kön, vad skulle du vilja heta? 
Oj, den var svår :] Javet inte faktiskt, Alexander elr nåt sånt långt 
Har du åkt moped någon gång?
Typ varje dag :$
Vad lyssnar du på nu?
Halo - Beyoncé

Av Emelie - 20 juni 2009 16:10

I brist på bilder, blablablablabla här kommer en

Av Emelie - 20 juni 2009 15:57

Nu är jag hemma igen iaf, det har varit sjukt härligt och framför allt,VARMT! Mio har badat, inte jag dock. Smart som jag är far jag till havet utan badkläder. Blond... Men nu är jag hemma iaf, vi for förbi Coop på vägen hem, köpte glass

Det här, asså jag finner inga ord. Den här glassen är OBESKRIVLIGT god. Det är chokladglass med bitar av belgisk vit choklad, browniebitar och choklad sås, så sjukt god! Satt ute i 20 grader, stekte och åt världens godaste glass, kan inte bli så mke bättre :D


jag har börjat tänka på en sak, vi är ju 15 år nu. Tänk så sjukt jävla fort tiden går. Vi börjar 9an nästa år? Det är ju sjukt! Vad jag har hört, bara hört så ska Ks förlova sig(grattis!!!!!!!!!!! :*), om det stämmer :$ Om 3 år är vi 18! Bara sjukt! Det känns som att sommarlovet snart ska ta slut, även fast det nyss har börjat. Men så ska de ju inte vara... aja.


Nu ska vi äta grillat snart, håller på att fixa grillen. Blir nog supergott iaf, sen ikväll ska jag vara med Linus. Vi får väl se vad vi hittar på, det kommer bli bra som alltid iaf :* Förra gången for vi och impulsbadade mitt i natten på Falket, mys! Så bra blir det alltid iaf. Nu ska jag hjälpa till med maten liteeeeeeee granna, skriver mer sen! Ha en kung kväll, PZ




Av Emelie - 20 juni 2009 12:54

Tydligen en impulsutflykt med tha

 family ut till havet med Mio, fika osv.

Blir nog trevligt, smsa gärna, har gratis:

0 7 6 8 0 8 8 5 0 7


Nu bär det av, slå gärna en pling

också om nån vill göra nåt sen, PZ

Presentation


Hej! Jag är en 16årig tjej som går sista året på Sörböleskolan.På fritiden är det musik, roligt folk och ha allmänt trevligt som gäller. Här är min blogg och jag hoppas ni gillar den!

Omröstning

Är du från Skellefteå?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards