ememelie

Alla inlägg under juni 2009

Av Emelie - 22 juni 2009 23:18

FY OCH FAN I HELVETES SATAN!

Jag och Matilda skulle och se på bio, och dååå bestämde vi oss för att se

The Uninvited. Jag brukar ÄLSKA att se skräckisar, men den här var fan de värsta! Asså så sjukt läskig(alltså = bra) Men jag vågar typ inte göra nåt, är sjukt rädd :] PUSSY! Men seriöst, se den inte om ni är rädd för skräckisar, den är SJUUUKT hemsk!

Nu, om jag vågar så ska jag se nån ROLIG FILM, och försöka glömma detta fruktansvärda. MEN imorn är en ny dag, förhoppningsvis bra väder och allt de. Men nu blire film för mig, ska vara lite sociala med mina föräldrar också.


JUST JA! Var på stan idag och köpte en jeansjacka, lövli!

Okej seriöst, sängen, NU! PZ

MEH

Av Emelie - 22 juni 2009 13:37

NU! Bär det av till stan med världens bästa Matilda, det mesta av dagen kommer nog spenderas med henne, har inte varit med henne på länge! Men nu ska jag hämta upp henne med tha mope och sen ska vi kriga på stan, sen ikv blir det bio(?) vet inte vilken tid elr vilken film men det lär ordna sig iaf. PUSS!

Av Emelie - 22 juni 2009 13:01

Vaknade av att de STÖRTREGNADE, inte trevligt... Men kolla nu då, solen skiner ju :D Jag har bara legat i sängen tills, nu ungefär och det är sjukt skönt. Men nu ska jag börja göra mig iordning, duscha, sminka mig och hela den där processen. Sen ska jag till stan och köpa nån slags sommarjacka, jeansjacka elr bara nån random. Så det är vad som händer nu, ikväll så vet jag inte riktigt än. Antingen blir det bio, elr nåt annat helt enkelt med folk. Men nu ska jag iaf duscha, PZ!

omg

Av Emelie - 22 juni 2009 02:18

kom just på att kl är 20 över 2, vill ni veta nåt roligt? DET ÄR LJUST UTE, omg. Okej nu är jag bara övertrött, allt blir jävligt coolt då. NU SKA JAG FAN SOVA! PZ

Av Emelie - 22 juni 2009 02:03

Nu har vi varit på mackarna! Och en bra bit till, vi hann träffa på 2 älgar, en räv, en hare och en kanin. Inte så tokigt, + att jag fick hem Doritos också! Nu fryser jag så nu vill jag bara krypa ner i sängen och smsa med Linus och kolla på film, MYSIT! Och äta Doritos såklart :$


Fick en fråga om håret, vad jag använder när jag gör det krulligt/lockigt/krusigt, vad man nu vill kalla det, här kommer sanningen :$

Jag använder en locktång som heter Proline Blues, finns att byta ut "verktyg" elr vad man vill kalla det. Det finns både småkrusigt hår, vågigt hår(som på midsommarbilden) och ett verktyg för platt hår faktiskt. Den är rätt gammal men funkar hur bra som helst, och använder den flera dagar i veckan, TOPPEN!


Men nu ska jag ge mig av mot sängen, skriver imorn när jag vaknar antar jag, kan bli ganska sent känner jag men sånt får man ta. HARE! PZ

Av Emelie - 22 juni 2009 00:51

Matilda kom hit vid 7, vi for till Bergsbyn och skulle köpa glass. Så vi krigade iväg på moppe, men till våran stora förvåning var det... STÄNGT! ÅNEJ. SÅ vi krigade tillbaks, sugna på glass och allmänt hungriga, TILLS! Vi kom fram till max, vi åt pommes och träffade Johan, han åt äppelpaj för dom som ville veta det. Sen for vi hem. Direkt vi kom in genom dörren hör jag en moppe, vänder mig om och där kommer Richard och Jeppe, så vi följde med dom ett tag och softade lite, sen for vi till Hemmakväll, gick runt på stan och lekte vid fontänen, alltså jag och Matilda.


Sen for vi till Sjungande Dalen och träffade Linus, Virre, Agge och Johan. Vi chillade ute och lekte och busade och åt godis. Sen efter nån timme så for alla hem till sig, mätta och belåtna. Och nu när jag kom hem så frös jag SJUKT mke, är det inte meningen att de ska vara sommar? Ja mena kom igen, de är ju ändå juni ju! Snart juli satans perkele... Men nu ska jag, Anna och Sara ut med bilen, till mackarna och kanske nån annanstan får väl se vars vinden bär oss. Det där lät fel, men nu ska vi ut, PZ!

Av Emelie - 21 juni 2009 18:00

Såg nyss det här programmet : Paris Hilton, My new BFF

Haha typ det fulaste jag har sett! Asså vars tog dom bra serierna vägen? Fyfan så jävla risigt programm!!!!!!!!! Absolut det värsta jag har sett, fattar inte ens hur dom kan sända nåt sånt. Momma's Boys är 500 gånger bättre :$


Nu sitter jag och väntar på Matilda som kommer snart, vet inte riktigt vad vi ska göra än, men det är ju sommarlov och allt och det finns all tid i världen så :D Får se om de blir nåt med Linke och hans dudes, annars blire väl girl's night. Elr så är vi med några dudes härifrån, vi får se helt enkelt! Nu ska jag byta kläder och sminka mig. Sen far vi ut, hare bäst, PZ

Av Emelie - 21 juni 2009 16:32

Har varit ute och kört moppe, naaajs weather! Ikväll ska jag vara med Matilda, vi får se vad vi hittar på. Vi var typ taggade på brännboll, slå en pling om ni vill joina 0768088507


Nu ska jag äta iaf, smsa om de är nåt,PZ!

Presentation


Hej! Jag är en 16årig tjej som går sista året på Sörböleskolan.På fritiden är det musik, roligt folk och ha allmänt trevligt som gäller. Här är min blogg och jag hoppas ni gillar den!

Omröstning

Är du från Skellefteå?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards