ememelie

Alla inlägg under juni 2009

Av Emelie - 24 juni 2009 20:09

åååååååååååååååååååååååååååååååååå :S


Nämn något som gjorde dig glad igår: Matilda, Jeppe, Jeppe osv :D
Vad gjorde du kl 08 imorse: SOV SOV och... SOV! 

Vad gjorde du för 15 min sedan: bytte kläder
Det sista du sa högt: snart
Det senaste någon sa till dig: emelie, lampan i ditt rum lyser
Vad har du druckit idag: vatten
Vad var det senaste du åt: en pallekuling
Vad var det senaste du köpte: Hårspray
Vad är det för färg på din ytterdörr: grön
Godaste glassmaken: choklad
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: japp!
Sover du tungt: njassi, vet inte riktigt
Drömmer du mardrömmar: typ inet :O

Trivs du med ditt jobb: skolan? fy å fan nej
Favoritklädsel: tights och nåt till
Vad ser du om du tittar till höger: en soffa
Vad gör dig glad just nu: solen
Vad ska du göra härnäst: vara med några, bara linus svarar :$
Höger eller vänsterhänt: höger, och BARA höger, är typ förlamad i vänster sida, gäller både fot och hand
Humör just nu: stressad typ
Favoritgodis: choklad
Kläder just nu: tights, svart linne och typ en, javet inte vad man ska kalla de :$ De är som en lång grå koft/väst med inga ärmar på
Sommarplaner: gothia, kroatien, festivalen osv
Hur många kuddar sover du med: har 7 i sängen, sover väl på 2 kanske?
Spelar du något instrument: saxofon, piano och gitarr fortfarande
Morgon eller nattmänniska: nattt
Vad är viktigast för dig: alla som man känner och sport
Är du kittlig: självklart
Snarkar du: nope
Stjärntecken: vattuman
Äckligaste insekten: spindel
Längtar du mest efter just nu: fara utomland och schteeeka och bli brun, annars är de väl att få vara med alla nu ikv :)


Appropå nu ikväll då, det blir jag, Linus, Matilda, Erik, Virre, Agge och Korre som jag fattade det. Och nu ska jag snart brumma iväg till Linus, sen får vi se vad vi gör :D Så jag skriver väl mer sen antar jag, nu ska jag iväg! PZ

Av Emelie - 24 juni 2009 19:18

afraid every day


sux

Av Emelie - 24 juni 2009 18:39

Är klar nu iaf, och väntar på att Linus ska svara, men iiicke de gör han inte :( Sitter och pratar med Matilda på msn och hon sitter och klagar på att hon är hungrig........................... :$ Och jag är SJUKT rastlös och jag vill göra nånting men det går inte, för planerna ikväll faila om jag inte får nåt svar snart juuuuuuuuuu :( :( :(  Nu ska jag sluta vara emo och ta och bestämma nåt häraaa, JAG VILL GÖRA NÅT KUL IKV OCH DE SKA DE BLI! PZ

Av Emelie - 24 juni 2009 17:34

1. Är du singel nu? ÅNEJ
2. Föredrar du långa förhållanden istället för korta? långa!
3. Är du redo o satsa på ett seriöst förhållande nu? har ett förhållande
4. När hade du sex senast?
5. Har du kört oskyddat nån gång? nepp
7. Har du dumpat någon och sedan ångrat dig? nope
8. Har du någon gång varit riktigt svartsjuk? alla är väl svartsjuka nån gång
9. Har du hållt på med någon för att göra någon annan svartsjuk? nej
10. Haft sex på fyllan? nope!
11. Sagt jag älskar dig till någon utan att mena det? nej
12. Sagt jag älskar dig till någon och verkligen menat det? ja klart!
 13. Sparat något från ett gammalt förhållande? har grejer från mig och linus, men vi är ju fortfarande tsms :)
14. Somnat gråtande pga kärleken? haha oj shit, vet inte hur många
15. Varit otrogen? nej
16. Ångrade du dig? har inget att ångra, har inte varit otrogen
17. Hur länge har du varit tillsammans med någon som längst? 1 år och en halv månad, men räknar man ihop det med nu också blir det typ, 16 månader?
18. Har du någonsinn varit kär? jajamen, är det nu!
19. Har någon du varit tillsammans med ljugit för dig? det vet jag inte :D


KOMPISAR
21. Har du nån bästa vän? japp!
22. Är du ofta med dina vänner? jaaaao sisådär :D
23. Vad brukar ni hitta på? vara ute, se film, elr ba softa :D

24. Bästa minnet med nån vän? vet inte riktigt
25. Säg namnen på några vänner? Matilda, richard, elias, jonte, jeppe, jeppe osv :D
26. Kan du vara dig själv med dina kompisar? klart :D
27. Har du hatat din bästa vän? nej
28. Litar du på din bästa vän? jaklart
29. Har någon av dina närmaste vänner någonsin svikit dig? säkert

30. Har någon av dina närmaste vänner fått dig att gråta?japp
31. Vart bor din bästa vän? atorp :D
32. Snackar du och dina vänner mycket skit om andra? njassi
33. Har du ljugit för någon kompis någongång? säkert
34. Har någon kompis ljugit för dig någongång? säkert de me
35. Ljuger du för dina vänner ofta? nejnej
36. Vilken kompis var du senast med? matilda
37. Har du många kompisar i din klass? killarna only typ:)
38. Vilka/Vem är du mest med i din klass på skolan? jonte, jeppe, gurra, jonas, oscar typ :)
39. Två stycken vänner som du känt sen du var liten? shtina och moa

SISTA SOM
40. Du fick en puss av? LINUS
41. Sov med dig i samma säng? Linus :$
42. Du delade ett riktigt skratt med? matilda :D
43. Du gick på bio med? matilda :D
44. Du höll i handen? linus :]
45. Du gick på stan med? mamma 2day

46. Delade en pizza med dig? vet inte :O

47. Du ringde? MATILDA
48. Skickade ett sms till dig? Linus :$

49. Du kramade? matilda
50. Gjorde dig lite besviken? vet inte riktigt
 51. Gjorde dig mycket besviken? vet inte de helr
52. Du skrev med på msn? jeppe :D
53. Du snackade skit om? ofta man skriver de:$?
54. Du åkte bil med? anna och sara igår
55. Gav dig en komplimang? säkert linus :D
56. Du kollade på film med? linus :D

57. Du åt med på resturang? matilda
58. Betalade något åt dig? mamma :]
59. Grät inför dig? eeeeeeeeeeeeeeeeeehm, vet inte faktiskt

Av Emelie - 24 juni 2009 16:07

 Dom här 2 är lätt värda att använda, sjukt bra verkligen!

Av Emelie - 24 juni 2009 15:49

Jag och Matilda pratade igår på stan om tjejer och vikt. Det är så SJUKT många som tänker överdrivet på sin vikt. Dom som inte kan äta glass utan att få dåligt samvete osv. Asså jag menar kom igen, vi är 15 bast och man är hellre normal och äter gott och är lycklig än att vara en benrangel, äter inget och är olycklig? Och då tänker dom: "Men man blir ju lyckligare om man blir mer nöjd med sin kropp". Men allvarligt? Alla vet ändå hur det slutar, det kommer spåra ur och man får helt sinnessjuka ätstörningar, och man kommer aldrig bli helt nöjd med sin kropp helt enkelt, det finns alltid saker som man kommer att vilja ändra på men, WUT!? Så är det ju för alla, det här är sjukt, BARA SJUKT! Nån får gärna tycka till

Av Emelie - 24 juni 2009 15:25

Gick på stan idag, skulle hjälpa mamma hitta lite grejer :) Träffade Elias, Richard, Marcus och Rasmus. Stod och pratade med dom ett tag, fick höra lite skvaller, mjau. Sen träffade jag mamma, gick med henne och kollade lite. Sen skulle hon och klippa sig, så jag gick själv ett tag, och sen for jag hem. SJUKT HÄRTLIGT VÄDER!

Hårspray Bamboo Flexihold

Harimask PHC Hair repair


Behövs verkligen, så nu ska jag duscha, för andra gången idag och använda hårmasken. Asså det är ju inte bra för håret att duscha för ofta, alltså borde inte mitt hår må sådär super för det brukar sluta med att ajg duschar typ 2 gånger per dag för att man badar i älven/falket elr nåt sånt. Håret torkar ut, ajaj! Men mitt hår lär ju må bättre än när det var sönderblonderat iaf. Det tog ett bra tag att vänja sig vid den här färgen på håret, men nu känns de gr8 iaf :D Men nu blir det in i duschen, låta hårmasken verka, sen ska jag se Top Model kl 4! Ikväll blir det att vara med folk iaf, det är bestämt! Men nu: DUSCHEN! PZ


Av Emelie - 23 juni 2009 23:26

tjenis penis

Näe okej skämta ba, HEJ :D IKVÄLL har jag varit med Matilda. Vi åkte runt lite, sen for vi och kollade på Linkes träning, vi skulle vara med Jeppe sen, så vi skulle dit och prata med han och bestämma vars vi skulle vara osv. Sen for vi ut med moppen, IGEN och när Jeppe ringde och sa att han var klar så for vi till han. Där var Pone, Jeppe och Jeppe. Så vi for ut och chillade, vid en lekpark lalalala kulkul, trevligttrevligt med roligt folk :D Sen drog jag hem efter 3 samtal hemifrån och 1 sms. Så nu är jag hemma, och nu har jag tråkigt. Ska väl se film elr nåt. Och imorn ska jag kanske och bada, sen på kvällen blir det EVENTUELLT Linus, Matilda och Viktor, iaf Linus, det är helt säkert iaf. Sen får vi se vad som händer. Men nu ska jag gå till vardagsrumemt där Anna och Sara sitter, ska kolla vad dom gör för naage, annars blire film. Vi hööörs 2morrow, PZ

Presentation


Hej! Jag är en 16årig tjej som går sista året på Sörböleskolan.På fritiden är det musik, roligt folk och ha allmänt trevligt som gäller. Här är min blogg och jag hoppas ni gillar den!

Omröstning

Är du från Skellefteå?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards