ememelie

Alla inlägg under juni 2009

Av Emelie - 27 juni 2009 16:22

det är nog dags att lägga in en låt känner jag, var ett bra tag sen känner jag

får bli rihanna- lemme get that

Av Emelie - 27 juni 2009 16:04

For till Boviken vid 1 idag med mi madre, vi skulle steka och bara tare lugnt :) Sen smsade Sandra och sa att hon och Hanna skulle dit, så dom kom och vi badade och lira volleyboll i ca 34 grader, inte daalit! STEK! Sen efter ett tag kom Olivia och hennes kompis också, och då gick vi ut och spelade volleyboll i vattnet. Sen gick jag upp och stekte ett tag, sen for vi hem! Så eftermiddagen har spenderats med dom här partypinglorna!

Nu har jag iaf duschat, så sjukt skönt med en kall dusch, har aldrig varit bättre kna jag lova! Nu sitter jag och äter en glass, och om en och en halv timme kanske ska vi äta middag, nåt gott kött och sås och hela köret, LOVLEY! Och lite brun har man då blivit idag, stekt vid havet hela eftermiddan ger ju resultat utan tvekan, så vill ni bli bruna säger jag bara: FAR TILL HAVET, dra med en volleyboll och kung sällskap så äre ju underbart :) Men nu ska jag fixa till lite på rummet och sitta ute ett tag, och ikv ska jag vara med Linus, blir nog hur bra som helst :* Men nu blire att göra annat, PZ!

Av Emelie - 27 juni 2009 12:06

 

Tidigt i morse, svensk tid, flyttades Michael Jacksons kropp.

Men var den nu är vill Jacksons familj hålla hemligt.

Enligt CNN hämtade en bil upp popikonens kropp strax efter nio i går kväll lokal tid från rättsläkarmyndigheten i Los Angeles där den undersökts.

På familjen Jacksons begäran kördes den sedan vidare till ett bårhus på hemlig plats där den kommer att ligga tills begravningen ska hållas. En begravning, som enligt familjen, kan komma att bli offentlig.

– Vi ber er att respektera familjens önskan. De sörjer alla på olika sätt, säger Ed Winters på rättsläkarmyndigheten i Los Angeles.


Läkaren förhörs

Samtidigt rapporterar Sky News att Michael Jacksons läkare, Conrad Robert Murray, som var med popstjärnan när han dog, just nu förhörs av polis i Los Angeles. Mindre än en timme innan popstjärnan föll i koma uppges läkaren enligt sajten TMZ ha injicerat honom med Demerol

Murray, som bodde hemma hos Michael Jackson, tros kunna sitta inne på viktiga svar om vad som hände popstjärnan. Obduktionen gav inte klara svar på varför Jackson dog så plötsligt och enligt rättsläkarna kan det slutliga resultaten från obduktionen vara färdigt först om fyra till sex veckor.


Barnen tas om hand

Enligt Sky News ska Murray hittills ha varit samarbetsvillig då polisen förhört honom.

Michael Jacksons tre barn, Prince Michael, 12 år, Paris,11 och Prince Michael II, 7 år tas just nu hand om av farmodern Katherine Jackson, enligt AFP.


Känns ganska sjukt att han bara är borta? Han var ju inte den största idolen liksom, men allt han har gjort, Jackson 5, MOONWALK FÖR FAN! Han är ju en legend, men i slutet var han ju bara spårad tycker jag, iaf av det man har hört av media. Men det är sjukt iaf, alltihop. Rest in peace M.J


Men frågan är ju, vad hände? :S


Av Emelie - 27 juni 2009 11:33

Vaknade sisådär nyss blev att sitta uppe ganska länge inatt, men man lever ju iaf! Det stekte totalt i rummet när jag vaknade, mitt fönster ligger RAKT mot solen och det var verkligen inte kallt :$ Så jag tänkte att de var lika bra att stiga upp. Vi ska snart äta, sen ska jag nog iväg nånstans och steka och bada I guess, men vi får se helt enkelt. Nu ska jag äta lunch iaf, sen får jag börja prata med folk :$ Skriver sen, PZ!

Av Emelie - 26 juni 2009 23:17

Duschade ju som sagt var, när jag står inne på toan hör jag moppar utanför, och tänkte naaae de kan inte vara dom och fortsatte att borsta håret, nån sekund senare ringer det på dörren, där står Richard, Elias, Olov och Rasmus. Jag får sisååådär lite smått panik och slänger på mig dom närmaste kläderna och springer ut och öppnar typ "Tjaaa, de vore ju bra om ni sa till innan ni kommer", då säger Elias, men det gjorde jag ju och han skickade just smset, KUL! Sen gick vi ut ett tag, och sen for vi till Hemmakväll och hyrde film och allt de där, sen for vi hem till Elias och såg film, en sjukt spårad film men de får funka i krig :D


Nu är jag hemma och jag är heeeeelt galet trött av solen, har varit ute i solen hela dan och nu är jag sjukt trött. Så nu ska jag slå på fläkten i mitt rum, se en film tills jag somnar och imorn ska jag vara med Linus, vet inte om de blir på kvällen elr dan, men det blir jättebra iaf :*<3 Så nu blir det iaf sängen för mig, PZ!

Av Emelie - 26 juni 2009 18:00

Vart inte falket iaf, det blev Boviken istället. Sjukt härligt och det var inte så kallt i vattnet :D Så vi badade, stekte och allt de där :D DU ÄR BÄST LINUS! Jag älskar dig jättemycke :*<3 Sen åkte vi hem, med öppna bilrutor och dunka musik, härligt :D Sen när vi kom hit så åt vi lite, kollade på tv och tog de eeeaaasyy! Nu har han farit hem iaf, och jag åt nyss :D


Ikväll har jag no plans, försöker få tag på Matilda men hon svarar itne :( Så vi får väl se om det blir att vara med henne elr nån annan, vi får se helt enkelt :D Nu ska jag ta mig en härlig jävla kall dusch, sen ska jag fixa till mig och sen bär det av ut antar jag, PZ!

Av Emelie - 26 juni 2009 12:55

Nu har jag gjort mig klar och allt och väntar på att Linus ska komma hit, sen ska vi fara till Falket och chilla och bada :) BLIR TOPPEN! Just nu står temperaturen på 28 grader i skuggan, det är ju kung! Nu blir det att steka säger jag bara, PZ!

Av Emelie - 26 juni 2009 11:08

SENASTE:
1. dryck: vatten
2. telefonsamtalet: matilda
3. SMS: linus!
4. sång du lyssnade på: Face down
5. gången du grät: vet inte

HAR DU NÅGONSIN:
6. dejtat någon två gånger: VADÅ DEJTAT, vem fan dejtar?
7. har någon varit otrogen mot dig: det tror jag inte
8. varit kär: japp, är det nu
9. förlorat någon speciell person: de har väl alla på ett sätt elr ett annat
10. varit deprimerad: kan man väl säga :)
11. varit så trött att du somnat sittandes: noope

DINA TRE FAVORITFÄRGER:
12. röd
13. svart
14. blå?

I ÅR HAR DU:
15. lärt känna en ny vän: ja :D
16. fått ditt hjärta krossat: inte i år
17. skrattat så att du har börjat gråta: ja :D
18. träffat någon som förändrat ditt liv: njaaaaaaooe, dom träffa ja för länge sen :D
19. insett vilka som är dina äkta vänner: japp :)
20. fått reda på att någon har pratat om dig: japp :)
21. kysst en kompis: nope

BLANDAT:
22. hur många av dina msn-kompisar har du träffat : vvvvvvvvvet inte :O
23. hur många barn vill du ha: int vet jag
24. har du några husdjur: en doggie :D
25. vill du ändra ditt namn: nnae :D
26. vad gjorde du under din förra födelsedag: åt pizza med dudes tror jag :)
27. vilken tid vaknade du idag: 10.00, exakt
28. vad gjorde du igår runt midnatt: öhm, åkte mope?
29. någonting som du längtar till: gothia, kroatien
30. senaste gången du träffade din pappa: igårkväll
31. en sak du skulle vilja ändra om ditt liv: hm, venne
32. vad lyssnar du på just nu: paper planes - mia
33. har du någonsin pratat med en person vid namn jens: japp
34. vad gör dig irriterad just nu: inget spec

OM DIG:
36. vad är ditt namn: emelie danielsson
37. singel/upptagen: upptagen
38. stjärntecken: vattuman
39. kille eller tjej: tjej ju
40. grundskola: anderstorpgård, sunnanå, sörböle
41. gymnasie: börjar nästa år
42. högskola:
43. hårfärg: blondt
44. långt eller kort: långt, nästan
45. längd: 1.72
46. vad gillar du gällande dig själv: i doonno
47. piercings: öronen
48. tattoos: inga
49. höger eller vänster: HÖGER

DIN FÖRSTA:
51. operation: ingen än, tur de
52. piercing: öronen
53. tatueringen: ingen än
54. bästa vän: sthina lindberg
55. sporten du spelade: FOTBOLL!
56. husdjur: en guldfisk som hette bullen
57. vaccination du minns: venne :O
58. konsert: vet inte faktiskt :O 

59. förälskelse: i donno
60. alkohol du drack: inge

JUST NU:
61. äter du: jordgubbar
62. dricker du: vatten
63. är du på väg att: öh?
64. lyssnar du på: ´nån random låt på spotify
65. väntar du på: att jag ska ha skrivit klart de här

DIN FRAMTID:
66. vill du ha barn: vet inte
67. vill du gifta dig: japp
68. karriär i åtanke: vet inte

VAD ÄR BÄST MED MOTSATTA KÖNET?
69. läppar eller ögon: ögon
70. kramar eller pussar: pussar :]
71. kortare eller längre: spelar inte så stor roll
72. yngre eller äldre: lika
73. romantisk eller spontan: båda?:$
74. snygg mage eller snygga armar: I DOONNNO :(
75. tatueringar eller piercingar: piercingar?
76. känslig eller inte: känslig
77. ragg eller förhållande: förhållande!
78. bråkstake eller tveksam: men... nåt perfekt mittemellan


HAR DU NÅGONSIN:
79. kysst en främling: ånej
80. gjort något sjukt spontant: njae vet inte
81. tappat glasögon eller linser: svårt att göra om man inte har det
82. haft sex på första dejten: men NEEJ
83. krossat någons hjärta: venne
84. har någon krossat ditt hjärta: japp
85. har du blivit arresterad: nope
86. dissat någon: ja
87. gråtit när någon dött: japp
88. gillat din killkompis (mer än som vän): nej

TROR DU PÅ:
89. dig själv: ånej
90. mirakel: men typ
91. kärlek vid första ögonkastet: japp

92. himlen: man ser den ju?
93. tomten: nej
94. att kyssas på första dejten: ASSÅ DEJT IGEN! njassi
95. änglar: nej

SVARA ÄRLIGT:
97. haft mer än en pojkvän på samma gång: men NEJ
98. tror du att det är möjligt att vara trogen hela livet ut: ja
99. vad kan du verkligen inte leva utan: linus, vänner, familj osv
100. att påstå det här är din 100 sanning: JA

Presentation


Hej! Jag är en 16årig tjej som går sista året på Sörböleskolan.På fritiden är det musik, roligt folk och ha allmänt trevligt som gäller. Här är min blogg och jag hoppas ni gillar den!

Omröstning

Är du från Skellefteå?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards