ememelie

Alla inlägg den 2 oktober 2009

Av Emelie - 2 oktober 2009 17:48

Inget roligt alls att berätta om skolan idag.


Nu har jag varit på stan. Fick med mig ett par skor hem, Uggs! Av riktiga märket dessutom. Låg modell och ljusa, jag vill aldrig ta av mig dom, så sjukt sköna! Annars blev det inget annat som köptes.


Nu ska jag snart äta kyckling och massa gott, sen ska jag prata med Matilda och får se vad som händer ikväll, finns lite olika alternativ. Men nu ska jag äta, skriver mer sen!

Av Emelie - 2 oktober 2009 00:28

Kan bjussa på den här OTROLIGT sexiga, snygga osv ni vet bilden från Umeå idag. Från Matildas blogg.


Beredd quinna kan man ju undra?

Av Emelie - 2 oktober 2009 00:13

Umeå idag=ingen skola=det enda bra.


Näe men vi drog iväg kvart i 8, missade nästan bussen men hann på hur som helst. Dagen började med musikal, fortsatte med museéum och pizzalunch med Alex, Daniella och Matilda, höjdpunkten på dagen ungefär. På bussen hem var det halvdålig stämning, men annars väldigt trevligt med Vänner-serien som dom visade på tvn i bussen, nice.


Sen for jag hem, panikbakade muffins(GODA EFTERSOM DOM TOG SLUT DIRR IKV PÅ PIE-NIGHT!) och sen for direkt bort till ja, pie-night. Det var jättetrevligt faktiskt. Vann 2 biobiljetter, toppen! Så det blir nog fara och se bio med Linus, nästa vecka kanske? :* Jaja. Pajerna var jättegoda och vi pratade klassresa och allt sånt. Direkt efteråt bar det av till Linus.Måste bara säga, JAG ÄLSKAR DIG! Har haft en så sjukt rolig kväll! Med massa skratt, mys och en iskall moppetur. Det är alltså -4 ute, snart blir det vinter. En STOR nackdel med att bo i Skellhell, vinter kommer typ i juni.


Imorn far alla glada iväg till Norrlands, eller ja till Sundsvall och spelar innebandy, Linus far, och min bänkgranne Jesper, så mina lektioner kommer suga imorn. Jonte, Gustav och Oscar far också, riktigt tråkigt kommer det bli. Men min babe är ju hemma, och det är Matilda såklart. Så vi kommer ha tid för girls-night och bara ha det soft, nån kväll blir det ut också tror jag säkert.


Nu ska jag se FIRED UP, YEAH! Klockrena killar där alltså. Imorn väntar skola... men dock sovmorgon till 09.05, tagga! GOD NATT!

Presentation


Hej! Jag är en 16årig tjej som går sista året på Sörböleskolan.På fritiden är det musik, roligt folk och ha allmänt trevligt som gäller. Här är min blogg och jag hoppas ni gillar den!

Omröstning

Är du från Skellefteå?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards