ememelie

Alla inlägg den 10 oktober 2009

Av Emelie - 10 oktober 2009 23:50

Okej, ska sammanfatta kvällen så gott det går. For och träffade Matilda vid parkbron kvart i 6, sen cyklade vi vidare till Dallas och där träffade vi Jazz, Sofia och Rebecka. Vi åt kebabtallrik och Sofia och Rebecka åt tacotallrik för dom som var intresserade av att veta det. Vi satt och prata och hade trevligt. Sen bestämde vi oss för att fara någonstans och se en tjejfilm, så vi började dra oss mot Hemmakväll, och innan det for Sofia för hon skulle vara med sin bf ett tag. Så vi hyrde en film, P.S I love you, en total grinfilm och såg den hos Matilda, tillsammans med läsk och MASSA popcorn. Supertrevligt var det i alla fall, måste göras om! Och nu har jag cyklat hem i minusgrader, kallt som fan är det och jag har ingen känsel i mina ben. Inte smart att cykla från A-Torp till Sunnanå i tights.


Men nu är jag i alla fall hemma och ligger i sängen. Som vanligt ska dagen avslutas med en film, har inte bestämt vilken men något blir det. Imorgon ska jag skriva min novell, försöka skriva klart den i alla fall. Har inte ens någon aning om vad jag ska skriva om, hjälp mig, den ska vara inne på tisdag! Och sen hade jag tänkt fråga om Linus ville göra någonting, men det får vi väl se om, hoppas! Och nu ska jag inte skriva mer idag, så sov sött!

Av Emelie - 10 oktober 2009 16:09

Blev en snabbis in på stan i eftermiddag, kollade lite skor. Nästa barnbidrag blir tufft att ha råd med om man säger så. Om allt går som planerat blir det piercing i naveln, där ryker 500/600 kronor, sen om jag ska köpa skor också så kommer alla pengar ta slut, hur ska jag göra med allt? Är redan orolig och jag har inte ens fått pengarna än.


Nu ska jag snart hoppa in i duschen, sen ska jag och äta på Dallas ikväll med några tjejer, blir nog trevligt! Så jag ska skynda mig lite nu. Skriver ett inlägg innan jag far också!

Av Emelie - 10 oktober 2009 12:40

Vaknade sisådär nyss, är trött och seg och allt sånt där, usch. Har inga planer för idag än, eller nja, vi får se helt enkelt. Nu ska jag lägga mig och sova igen, gonatt!

Av Emelie - 10 oktober 2009 02:15

Jag for till Linus vid halv 9 ikväll, sen bestämde vi vilken film vi skulle gå och se på bio. Eftersom att jag redan hade sett Flickan som lekte med elden så var Linke inte taggad på att se den, istället blev det Fame, som jag inte ens visste gick på bio. Men den var hur som helst bra. Sen gick vi tillbaks till Linus, och det var snuskigt kallt ute. Vi såg lite av The Hangover, eller ja, slutet eftersom att ingen av oss hade sett det, pratade och myste massa. Jag älskar dig så sjukt mycket, allt med dig är bäst!


Nu ligger jag i alla fall i sängen och fryser, moppe hem 2 på natten är kallt kan jag lova. Har nästan ingen känsel i händerna för jag glömde vantar duktig som jag är, får väl skylla på att jag är blond. Men ska hur som helst slå på en film nu om jag nu  inte somnar till den, vilket jag säkert kommer att göra så. Men sov sött, lägger in bilder imorn!

Presentation


Hej! Jag är en 16årig tjej som går sista året på Sörböleskolan.På fritiden är det musik, roligt folk och ha allmänt trevligt som gäller. Här är min blogg och jag hoppas ni gillar den!

Omröstning

Är du från Skellefteå?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards