ememelie

Alla inlägg den 21 oktober 2009

Av Emelie - 21 oktober 2009 18:36

Eftermiddagen har spenderats med min älskling! Vi har typ spelat piano, gitarr, sjungit osv. Vi har även myst och kollat på tv, jag älskar dig så otroligt mycket! Han far bort till Stockholm i helgen, kommer sakna dig!


Fick en fråga om jag tog med kanyl eller pistol och vars stället jag tog på låg. Jag tog med kanyl och det gick jättebra. Tar man med pistol på t.ex Delly's eller Burmans så har dom som tar hålet endast gått ungefär en helgkurs, så jag är glad att jag tog med kanyl. Det gick verkligen jättebra och tog inte alls så ont som man trodde, såklart att det känns, jag menar man sticker ju trots allt igenom en kanyl? Men inget att oroa sig i allafall. Jag tog hos en tjej som heter Julia, och hon är RIKTIGT duktig. Hennes salong ligger bredvid en frisörsalong som heter Salong Duo, ni kan söka på hitta.se eller något för att se vars det ligger. Vill ni ha hennes telefonnummer kan ni säga till.


Nu ska jag fixa klart min novell, ååh, oändliga arbete... Först ska jag fara på Coop en sväng med mamma, sen blir det att sätta igång. Senare ska jag se Desperata Hemmafruar som jag har laddat hem, yes! Nu ska jag göra mig klar, skriver senare!

Av Emelie - 21 oktober 2009 16:22

Tog hålet idag, gick asbra! Halv 12 var det och det tog inte så ont som jag hade trott. Sen har skoldagen rullat på som vanligt. Linusk kom nyss hit och vi ska bara ta det lugnt och chilla, blir hur bra som helst! Skriver mer sen!

Av Emelie - 21 oktober 2009 14:58

NU HAR JAG TAGIT HÅL! Gjorde inte alls lika ont som jag trodde. Men nu tar det däremot ganska ont. Tog hos Julia och rekommenderar ALLA att ta där som ska ta, sjukt duktig tjej! 500:- kostar det, 50:- extra om man ska köpa rengöring osv, lätt värt. Dagen har rullat på annars, har inte så mycket att säga. Snart kommer Linus hit och det blir hur bra som helst! Innan det ska jag hinna städa också, hela mitt rum och det lär ta ett tag som det ser ut nu. Har inte så mycket tid att skriva, så gör det bättre senare, ha en bra dag!

Presentation


Hej! Jag är en 16årig tjej som går sista året på Sörböleskolan.På fritiden är det musik, roligt folk och ha allmänt trevligt som gäller. Här är min blogg och jag hoppas ni gillar den!

Omröstning

Är du från Skellefteå?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards