ememelie

Alla inlägg den 4 oktober 2009

Av Emelie - 4 oktober 2009 23:14

Som ni såg skrev Linus förra inlägget, bland annat om våra 7 månader. Ska inte ens försöka skriva nåt om det för inget kan slå det, han fick mig att gråta. Ja, gråta! Inget kan toppa det där, jag lovar att jag har aldrig varit mer lycklig än såhär, jag älskar dig och kommer föralltid att göra det, du är det bästa som har hänt mig! Matilda sa nyss 

ni är ett levande bevis på att man kan vara menade för varandra, asså näe min lycka är på topp just nu. Tyvärr börjar dagen ta slut och det är dags att sova och tagga(?) inför skolan imorn. Blir ingen jobbig dag som tur är, först Nordanå och göra klart filmerna och på eftermiddagen ska jag och Ida i min klass på ett ungdomsfullmäktige-möte, blir nog rätt kul. Så min dag kommer leka. Efter skolan blir det stallet och kommer träffa snygg-Sandra där, blir nog toppen.


Nu väntar sängen för min del, kan säga att jag aldrig har varit mer pigg än såhär, kommer att ha svårt att sova men det ska i allafall försöka. Så god natt alla, sov sött!


God bless the Broken road that led me straight to you

You've been there, you understand


Av Emelie - 4 oktober 2009 21:49

hejsan nu skriver jag ett inlägg åt emelie eftersom hon ville att jag skulle ta på mej ansvaret att skriva ett HELT inlägg själv. sanningen är att hon hjälpte mig med den där första meningen men från och med nu så skriver jag självständigt utan att ta råd från emelie.


I helgen har jag varit ner till sundsvall med innebandylaget och spelat norrlandsmästerskapet, det gick väll sisådär ganska dåligt för oss, vi hamnade på sjätte plats utav åtta lag. hade lite oflyt och vi hade kunnat gå längre tkr jag :D

kom iaf hem vid 5-6 nångång, packade upp kläder och sånt sen kom emelie till mig och vi pratade en del, såg film och hade det trevligt :) vi kollade på ''the boy in the striped pyjamas'' handlar om andra världskriget och den var jättebra, däremot jättesorglig ..


Sen ska jag också berätta att jag och emelie har 7 månader idag!(L)

känns som att tiden går jätte fort när vi är med varann,

med andra ord kan man säga att jag har alltid kul när jag är med dig!

hoppas det alltid förblir du och jag för jag älskar dig otroligt mycket Emelie Danielsson!<3


Förövrigt så vill jag säga att ni som läser emelies blogg gör det jättebra, fortsätt så :D!

och det var ungefär allt jag hade att skriva, sov sött och ha det bra allihop!

Av Emelie - 4 oktober 2009 18:30

Ser Idolrepriser och snart far jag iväg till Linus! Skriver mer när jag kommer hem.


Har haft ett ordentligt besökarrekord idag och igår, så sjukt kul!

Av Emelie - 4 oktober 2009 16:49

Och se där, där kom den! Första snön för i år, efter en hel dags regn hände det. Och nu snöar det på riktigt bra också, ingen aning om det kommer ligga kvar imorgon, och jag vet inte riktigt vad jag hoppas på eller. Alla i södra Sverige måste ju ungefär få hjärtattack och jag förstår dom, det var ju nyss sommar!

Nu har temperaturen sjunkit från 4 grader till 0 på 5 minuter, nu är det vinter.


Har nyss ätit och gjort klart håret. Snart kommer Linus hem och jag ska ta mig iväg till han. Hur? Jag vet inte, moppen är mitt förflutna nu ungefär. Och jag lovar att det känns. Jag har inga vinterdäck på cykeln och därför får, nej jag FÅR INTE cykla för mina päron till den har det. Jag känner mig handikappad. Men hur som helst, pratade ju om kvällens planer. Ska ta mig till Linus och vara med han, vi har inte bestämt vad vi ska göra men det blir alltid bra vad vi än gör så.


Nu ska jag bara byta om och vara lite social med mina päron och mormor innan jag pyser iväg, ha en bra kväll!

Av Emelie - 4 oktober 2009 15:34

Har lekt lite med designen, vad tycks?

Av Emelie - 4 oktober 2009 14:21

Tre frågor om förhållanden
Är du singel ? Ånej!
Tror du på kärlek vid första ögonkastet ? Ja!
Har du varit kär i någon lr är ? Jag är sjukt galet kär!

Nio frågor om dig själv
Fullständigt namn? Emelie Sofia Danielsson
När fyller du år ? 24 januari, GLÖM INTE!
Vad har du på dig just nu ? Jeans och tröja 
Vilken årstid är bäst? Sommaren
Hur ser den perfekta morgonen ut för dig? Vakna med Linke
Vad tycker du mest om hos dig själv ? Att jag är bäst
Vad är du bra på ? Faila
Sover du hellre själv än tillsammans med någon? Med Linus
Sov du tillsammans med någon eller ensam i natt? Ensam
10 frågor om dina vänner
Vem vet allt om dig ? - Linus och Matilda
Vem är den roligaste av dina vänner? Jag tycker att alla är väldigt funny
Vem är snyggast av dina vänner? Alla är megasnygga
Vem är mest partyprisse? Haha öhm, alla är partyparty!
Vem är den du helst har filmkväll med? MEN LINUS SÅKLART!
Vem av dina vänner är mest "evil"? Får man säga sig själv? För det är nog jag
Du ska träffa en kille/tjej du gillar, vem tar du med dig? Jag har ju redan en kille ju

10 Frågor om din familj
Vem står dig närmast? Mamma skulle jag tro
Har du bra kontakt med båda dina föräldrar? Ja
Vem är farligast i din familj? Anna
Vem ser roligast ut i din familj? Anna
Vem är coolast? Jag såklart
Har ni något husdjur? Jajamen
Vem står för underhållningen?Alla försöker väl
Vem sover du oftast med? Okej det där var inte okej 
Roligaste kvällen med familjemedlemarna? Ojoj, vet inte

10 frågor om idag
Vad har du gjort? Sovit i massor, varit på stan, hämtat mormor och fikat
Har du varit glad idag? Ja!
Har du varit ledsen idag? Nej!!
Har du gjort något bra idag? Ja det tycker jag väl
Vad ska du göra nu? Nörda vid datorn
Har du gjort något dåligt idag? Nej

Vad har du ätit idag? Kyckling till lunch och nyss äppelpaj

Har du duschat idag? Japp, nästan nyss
Är du trött nu? Jamen skojar du
Vad händer imorn? Skola och stallet

Skolan.
Går du i skolan? Ja tyvärr
Har du varit i skolan idag? Nej det är ju helg för fan!

Annat.
Hur mår du just nu? Trött men annars helt okej
Har du piercat dig? I öronen, förhoppningsvis naveln i höst

telefon/mobil
Vem ringde dig senast? Pappa
vem ringde du senast ? Matilda
Vem sms:a till dig senast ? min älskling!
Vem sms:a du till senast ? antagligen att jag svarar på smset jag fick?


Övrigt
Är du hungrig nu? Onej
Vad är klockan nu just nu? 14:32
Vilka sidor på Internet är du inne på just nu ? - Bloggen, fejjan, och lite bloggar

Familj
Hur länge sen var det du träffa din morsa? 1 sek?
Hur länge sen var det du träffa din farsa ? - 2 sek?
Älskar du din mamma ? - Ja
Älskar du din pappa ? - Ja

Övrigt.
Har du sminkat dig idag? Ja
Isåfall, vad för smink ? Puder och ögonskugga
Vad har du på dig för trosor/kalsonger just nu? Snygga
Hur ser dem ut? Svart
Vad har du för smycken på dig just nu? Örhängen
Hur ser den/dem ut ? - Som fyrkantiga diamanter


Musik.
Lyssnar du på musik just nu? Ja
I så fall, vilken låt för tillfället ? - I gotta feeling - Black Eyed Peas


Har du fler än 3 jeans? Ja
Har du fler än 5 tröjor? Annars vore det väl lite konstigt

Smink och Hår.
Använder du fondation? När det behövs
Använder du Wax? Nja
Använder du hårspray? Ja
Använder du volymspay? Nej
Använder du parfym? Ja, knarkar typ parfym
Plattar du håret varje dag? Mitt hår kan typ inte bli plattare än vad det redan är

Av Emelie - 4 oktober 2009 14:05

Var nyss på busstationen och hämtade mormor, nu blir det fika kan jag lova. Det spöregnar ute, och även fast jag inte var ute länge så är alla mina kläder bokstavligen dyngsura, inte överdrivet kul. Det skulle snöa idag, undra om det kommer göra det ikväll? Återstår att se.


Jag tror att Linus var ungefär i Övik, JAG LÄNGTAR EFTER DIG! Kom hem nu! Vet inte vad vi ska göra ikväll, har funderat på bio men det känns så osocialt på något sätt, så vi får helt enkelt se vad vi hittar på för något. Bara jag får vara med dig älskling :*

 

Presentation


Hej! Jag är en 16årig tjej som går sista året på Sörböleskolan.På fritiden är det musik, roligt folk och ha allmänt trevligt som gäller. Här är min blogg och jag hoppas ni gillar den!

Omröstning

Är du från Skellefteå?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards