ememelie

Alla inlägg den 20 oktober 2009

Av Emelie - 20 oktober 2009 22:36

Vad tycker ni om dom här skorna? Anna hittade dom här i London och finns det billiga skor där eller? Kan man ju undra. Men svaret är JA, det finns det, ca 200:- går dom här på och jag får dom nog nästa gång jag träffar Anna, förhoppningsvis inte så långt borta. YES!


Funderar på att sätta mig på planet och spendera en week-end i London, vill verkligen dit men det känns inte som att det blir av att boka med mamma för hon är så seg på sånt. Man kan hitta riktigt billga flyg och risiga ställen där finns det nog gott om, lika mycket som det finns lyxigt ut av helvete. Hoppas att det snart blir en trip dit hur som helst. Nu ska jag se Desperate Housewifes Säsong 3 som snart har laddat klart, kommer ändå inte kunna sova tidigt eftersom att jag är taggad och halverst nervös inför morgondagen, men det ska nog funka bra. Men nu ska jag borsta tänderna, tvätta ansiktet och allt sånt. Sov sött!

Av Emelie - 20 oktober 2009 21:20

Någon annan än jag som har funderat på att prova någon av dom här produkterna? Bobby's Extreme Styling-serie ska finnas på Kicks, kanske värt att prova? Något som också ska inskaffas är TreSemmé's serie, för det vet jag funkar.

  

Av Emelie - 20 oktober 2009 20:02

Nu blir det dusch sen se på Desperata Hemmafruar, får inte missas.


Okej nu är det såhär att många i Skellefteå har gjort en total fetmiss. VIT EYELINER! Det är till för att få ögonen att se större ut och ljusa upp för att se piggare ut. Men ska inte, INTE målas på som ögonskugga! Det ser endast totalgalet ut och har blivit någon trend som jag inte fattar!? Innan man ska använda ett nytt sminkredskap ska man lära sig hur man använder det? SNÄLLA KVINNOR! Här är en totalenkel bild på hur det SKA se ut med vit eyeliner, det ska målas på undre, eventuellt övre fransraden. Bilden kommer från http://killercolours.blogg.se/, hon kan sminka och så ska det se ut. SE OCH LÄR:

Av Emelie - 20 oktober 2009 18:12














Vad tycker ni dom den här grejen? Guitar Hero DJ! Var på stan idag och gjorde en uppgift från skolan att kolla på tjej och killgrejer, skillnader osv. Och snubben som jobbade på Game stod och spelade på den här. Nytt och kommer ut på fredag. Inte för att jag är nåt fan av tv-spel men för er som är det så kör hårt.


Appropå spel osv, DH i helgen? OFTA? Har tiden gått så fort? Helt sjukt. Blir nog inte att fara dit, men man vet aldrig. Nu ska jag se lite tv, ha en mysig kväll!

Av Emelie - 20 oktober 2009 16:16

Den här dagen har inte varit något att klaga på kan man ju säga. Började halv 9 och det startade med en teater som våra mentorer gjorde, sen skulle vi till stan och kolla runt i affärer på tjej och killsaker, jämföra osv. Sen blev det lunch, Linus kom och åt med mig och vi var i caféterian ett tag efter. Sen började vi jobba med en plansch till imorn och sen var det luciaövning hela eftermiddagen, bl.a på Nordanå. Alltså har dagen bara lekt, funkar helt klart!


Blev inget på musikskolan idag tydligen, inställt. Så jag har inga planer för ikväll elr eftermiddagen så det känns jätteskönt. Ska bara se film, duscha osv. Sen imorn så börjar jag halv 9. Vi ska börja med att redovisa planschen för klassen. Klockan 10 är det lucia övning igen till 12, men kvart över 11 pyser jag och Matilda iväg till salongen och tar hål i naveln, YES! Sen efter det om jag inte har dött så ska jag tillbaks till skolan och fortsätta med temat. Och efter skolan blir det att vara med älskling! Nu ska jag ta på mig varma kläder för jag fryser som fan, sen ska jag dega i soffan och se tv, skriver mer senare!

Av Emelie - 20 oktober 2009 00:00

Förresten är mitt älsklingshalsband från KappAhl borta/snott av nån äckelfitta/gömt någonstans, jag är förbannad. Nu ska jag sova hade jag tänkt, är astrött, sweet dreams

Presentation


Hej! Jag är en 16årig tjej som går sista året på Sörböleskolan.På fritiden är det musik, roligt folk och ha allmänt trevligt som gäller. Här är min blogg och jag hoppas ni gillar den!

Omröstning

Är du från Skellefteå?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards