ememelie

Alla inlägg den 13 oktober 2009

Av Emelie - 13 oktober 2009 22:40

Är det bara jag som känner att livet är rätt bra nu? Okej har varit sjuk idag, men bortsett från det. Känner mig toppen! Jag har halvdag på torsdag, missar mycket av fredagen, helgen kommer blir supernice, tisdag kommer det moneymoney, ta hål i naveln, DH, LEDIGA EN HEL VECKA. Asså näe, fyfan va nice! Jag har världens bästa pojkvän som jag älskar mer än allt i världen, har underbara vänner, har lärt känna nytt folk nu på kort tid, och dom är supertrevliga! JAG HAR EN FET JÄVLA DUBBELSÄNG och en dator som fungerar bra, ÄNTLIGEN! Nu ska jag somna lycklig. SOV SÖTT!

Av Emelie - 13 oktober 2009 21:57

Sova är skönt, det kan ingen säga emot. Och det är exakt vad jag har gjort nyss. Har sovit nästan hela dagen så det blir intressant att se hur det kommer gå att somna ikväll/inatt. Nu blir det duschen.

Av Emelie - 13 oktober 2009 20:07

Min Media Player slutade just fungera, allt laggade och var nära på att kasta ut datorn genom fönstret. Låt oss säga såhär, mitt humör är inte på topp idag och det sista jag behövde var en dator som inte fungerar. Men eftersom att jag är ett tekniskt geni så fixade jag ju det såklart, nu kan jag se mina älskade Scrubs-avsnitt när jag ligger hemma och mår piss, ljuvligt. Nu ska jag duscha, LÄNGE, så jävla skönt. Sen ska jag slå på en bra film förhoppningsvis som jag blir på bättre humör av. Imorgon väntar skolan igen, och jag har sagt till mi madre att om jag går till skolan så ska jag få göra ALLT, inklusive idrott, men icket, ingen idrott för mig imorgon.


Dagens fråga: Hur länge tror ni tjejer som henne är oskulder? PFFFT

Av Emelie - 13 oktober 2009 12:30

Jaha, blev en hemmadag idag trots allt. Är rätt förkyld och har sovit tills nu, behövdes. Dagen ska spenderas i sängen, ska sova, se tv, och sova lite till. Ha en bra dag!

Presentation


Hej! Jag är en 16årig tjej som går sista året på Sörböleskolan.På fritiden är det musik, roligt folk och ha allmänt trevligt som gäller. Här är min blogg och jag hoppas ni gillar den!

Omröstning

Är du från Skellefteå?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards