ememelie

Alla inlägg den 12 oktober 2009

Av Emelie - 12 oktober 2009 23:28

Får inte heller glömma att det ska köpas boots och over-knee-stövlar! MUMs!

Av Emelie - 12 oktober 2009 22:50

Veckorna/dagarna som kommer nu kommer ju vara helt kung!


Torsdag slutar vi efter lunch, men har 1 timmes kör på förmiddagen så inte mycket lektioner där! På fredag ska vi och träffa politikerna och föreslå massor av grejer som skolan har önskar, missar nog en rejäl del av förmiddagen där också. Och sen i helgen blir det ju massa trevligheter som alltid!


Nästa vecka är det temavecka på skola = inga vanliga lektioner! Måndag har vi språk-dag, så vi ska bara chilla och hålla lekar för 7orna och 8orna, se film och sådär. Och kvart i 2 far jag hem, byter om och sen bär det av till Burträsk med SSB, äta skrovmål för 20:- vi som är med där och sen spela på Världens Barn konserten. Tisdag kommer barnbidraget, äntligen rik igen! Och rik= TA HÅL! Någon dag den veckan smäller det, så jävla kul! Längtar obeskrivligt mycket. Den helgen är det även Dream Hack, en av Skellefteås enda happenings ungefär, toppen!


Och sen veckan efter är vi lediga. LEKER INTE LIVET JUST NU? Jo tänkte väl det, GOD NATT!

Av Emelie - 12 oktober 2009 22:36

Kan ju säga att jag aldrig har sett Lady Gaga utan smink.

Av Emelie - 12 oktober 2009 21:33

Har funderat lite på det här med förlängningshår, inte att jag har tänkt skaffa såklart. Men asså man betalar alltså 1000+ för att sätta fast någon annans hår på skallen. Från nån liten kinaunge eller något. Det känns som att den här "innegrejen" har spårat litegrann, man ser alltid någon ny på skolan som har skaffat, och det ser bara roligt ut när det kommer någon som hade typ axellångt hår kommer med hår ner till röven dagen därpå. Skulle aldrig ens tänka tanken att köpa fejkhår, tänkte inte ens tanken när frisörerna klippte av mitt hår till axlarna, och det var EMERGENCY! Jag tycker förlängningshår är okej när man har gjort det snyggt. Alltså inte långa trasor som hänger vid underhåret i en helt annan färg, och ingen kan nog säga att dom aldrig har sett någon brud på stan med risig hårförlängning, eller? DO IT WELL

Av Emelie - 12 oktober 2009 19:48

Har pluggat inför provet nu, min mamma har hjälpt mitt hjälplösa huvud och har verkligen försökt, men som sagt, är hopplös på matte. Hoppas bara att det går bra, SNÄLLA VG! Mvg är inte ens att tänka på, huvva.


Nu ska jag duscha, sen funderar jag på att gå broarna dagen till ära. Först ska jag spela lite gitarr, jaja, HEJDÅ!

Av Emelie - 12 oktober 2009 15:50

Dagen började på Nordanå halv 9, vi såg filmerna och pratade. Sen var det skola som vanligt och inget roligt har hänt, som vanligt alltså. Hade franska och planerade franskadagen nästa måndag, vi ska hålla i Burträsk-bingo för 7orna och 8orna och sådär. Och sen när jag körde hem så snöade det litegrann, åååh jag vill inte ha snö!


Nu har jag nyss ätit och snart far jag till SRK, yesyes. Efter det blir det ton med plugg, har matteprov imorn och är lika orolig som alltid. Jag är helt störd i matte, fattar ingenting. Och sen flyttade dom novellinlämningen tills på torsdag, så jävla skönt! Nu blir det ut med Mio, skriver senare!

Presentation


Hej! Jag är en 16årig tjej som går sista året på Sörböleskolan.På fritiden är det musik, roligt folk och ha allmänt trevligt som gäller. Här är min blogg och jag hoppas ni gillar den!

Omröstning

Är du från Skellefteå?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards