ememelie

Alla inlägg den 17 oktober 2009

Av Emelie - 17 oktober 2009 22:09

Just nu känns det som en sån där stund när man bara vill lägga sig under täcket och bara döööööööööööö, min hals är helt körd och jag kan typ inte prata. Sitter just nu och kollar på True Life: I'm getting married! Haha, jättekul! Men nu är det slut och vad händer nu? Ska väl fortsätta se på tv, vilken tragisk lördagskväll, men vad gör man när man blir sjuk. Imorn är första fotbollsträningen och jag kommer missa den för att jag är så förkyld, ååååååh. Näe nu ska jag fortsätta med att göra ingenting, ha de mys

Av Emelie - 17 oktober 2009 19:22

Sitter under täcket och ser på tv, är inte pigg och kry om man säger så, funderar om det blir en hemmakväll ikväll ändå, se film och bara mysa. Hade gärna velat fara ut och göra nåt ikväll men det känns som att jag aldrig kommer att bli frisk om jag inte är hemma. Ska tigga skjuts av mamna och fara och köpa nåt gott tror jag, om jag orkar. Nu ska jag fortsätta vara social på msn och social på sms, det lär bli fler inlägg ikväll, hörs!

Av Emelie - 17 oktober 2009 17:26

Vaknade upp med Linus imorse, går inte vakna upp på ett bättre sätt. Vi åt frukost och gjorde oss klara, sen for Linus hem till han en sväng och jag for in till stan, vandrade runt där och letade efter skor. Köpte ett par i panik ungefär, men dom får funka för nu. Sen träffade jag Emmy som väntade på samma personer som jag, Linus, Kim, Matte, Viktor och Kostas. Så dom kom dit, sen var Matilda där en sväng också, men hon for rätt fort. Massa annat trevligt folk träffade vi också, kollade på Make it happen, riktigt duktiga var dom.


Nu har jag varit hemma i kanske, 1 timme, lite mer. Har hunnit äta och tina upp efter att ha varit ute sen 12, usch. Planer för ikväll? Kanske vara med några tjejer, men vi får se helt enkelt, har ont i halsen och är trött, men hemma på en lördagkväll kändes otrevligt. Skriver senare!

Av Emelie - 17 oktober 2009 16:30

vill du inte träffas nån dag (A)

av mattias


Svar: Haha, jo säkert!


Hur känns det att gå på svinskolan??!?!?!

Har det kommit några ekorrar mellan dina tår ännu?!?!?!

Peppar du att gå ännu mer svinskola imorgon?!?!?1

Längtar du till det är 200 ekorrar mellan dina tår?!!


PEACE:D

av R-A-S-M-U-S =D=D=D


Svar: 1. Det känns...bedrövligt

         2. Nej inte än

         3. Det är söndag imorn, men nej hur som helst

         4. Kan ej påstå det


linje på gymnasiet?
hur länge har du och din linus varit tillsammans?
naturlig hårfärg?


av anonym


Svar: 1. Musik hoppas jag, annars musik/teater!

         2. 7½ månad ungefär, + 1 år!

         3. Har inte så mycket mörkare än såhär, men mörkare i allafall!


vad ska du bli när du blir stor :) ?

av Timpan


Svar: Har inte riktigt tänk så långt än, har helt enkelt ingen aning.


har du haft svinis? :D

av viktOOOOr


Svar: Haha nej, har klarat mig hittills :$


varför fyller du år en dag efter den coola dagen?:O

av meggstaH


Svar: frågan är varför du fyller år en dag FÖRE den coola dagen?


Vilken dag är den coola dagen och när fyller du år(H)?

av ggustaFF


Svar: Den coola dagen enligt mig är den 24e januari som också är min födelsedag!


hemmakväll eller utekväll?
favoritplaggg/outfit?
hur lång är du?
favoritaffär?

av bara för att jag är så snäll


Svar: 1. Beror helt och hållet på vad man gör och vilka man är med, båda funkar!

         2. Favoritplagg måste ju vara skinnjackan

         3. Senast jag mätte mig var jag 1.72

         4. Zara, Top-Shop och här i Skellefteå måste man ju säga H&M och Gina


skA du på söder lanet?

av navvemirrebabbe


Svar: Haha, nej det tror jag inte :D!


favoritämne?
vad är det bästa med linke?
vilka bloggar läser du?
varför bloggar du inte på blogg.se?
:]

av anna


Svar: 1. Musik, lätt!

         2. Allt med han är bäst, skulle ta år att berätta det, så kan tyvärr inte svara ordentligt på det:$

         3. Jag läser dom flesta bloggarna av dom i samma ålder som jag som bor här i Skellefteås, till exempel din och Rebeckas, Linnéas, Emmys, Idas, Ciccis, Matildas osv. Sen läser jag ju även dom större bloggarna som Foki, Kenza, Kissie för att skratta lite, Amandavardet av samma anledning. Så ja, det är väl några av dom!

         4. När jag började blogga så skaffade jag samma hemsida som min syrra hade, vet inte varför men det var antagligen för att det var den enda hemsidan jag visste då dum som jag var. Och nu känner jag att jag inte orkar starta upp en helt ny blogg ända från början, och bloggagratis eller bloggplatsen har förbättrats jättemycket nu!


är jag världens roligasste människa :]?

av IDA


Svar: KLART DU ÄR IDA :]


Vad är ditt favorit ämne?
Vilka bloggar läser du?
Vad har du för planer för gymnasiet?

av Linnéa


      Svar: 1. Samma som jag skrev där uppe, helt klart musik!

               2. Också samma som jag skrev där uppe, Skellefteåbloggar och dom stora som Kenza, Foki osv.

               3. Jag vill verkligen komma in på musik, men det är rätt svårt så annars blir det Musik/Teater!




Tack för frågorna!

Av Emelie - 17 oktober 2009 00:51

Har varit ute och vandrat runt med Linus, vi har även varit på Maxi och sett idol, ätit massa godis och mysitpysit. Nu sitter han brevid mig här i sängen, vi ska snart se film och sen sussa. Imorn blir det att fara och kolla på Make it happen, så det blir upp tidigt för dusch och göra sig klar. Men nu ska jag vara social med min älskling, JAG ÄLSKAR DIG! PUSS SOV SÖTT!

I love you, I love you, I LOVE YOU!

Presentation


Hej! Jag är en 16årig tjej som går sista året på Sörböleskolan.På fritiden är det musik, roligt folk och ha allmänt trevligt som gäller. Här är min blogg och jag hoppas ni gillar den!

Omröstning

Är du från Skellefteå?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards