ememelie

Alla inlägg den 8 oktober 2009

Av Emelie - 8 oktober 2009 23:43

Har nyss sett klart film, och har pratat med Johanna från Västerås och Josh från Tibro som Sandra känner, båda hade sett mig på tv,sådär lagomt pinsamt. Men nu kommer det i allafall inte visas mer så det är ju bra.


Jag kan säga att har pratat med mamma ikväll om piercing, i naveln då. Gissa vad? Framgång! Hon skulle prata med pappa och eftersom att pappa vanligtvis brukar vara snäll så borde det nog funka, jag hoppas verkligen! Så i bästa fall tar jag efter den 20onde, som sagt, i BÄSTA fall. Så i helgen hoppas jag att dom har funderat klart. Och nu ska jag sova snart, har sovmorgon till 9 men känner mig lagomt risig och behöver sova. Så nu är det gonatt för mig, är glad att den här dagen är över. Sov sött!

Av Emelie - 8 oktober 2009 22:09

Var med på tv över hela Sverige, riktigt jävla pinsamt, usch! Men hur som helst så är det 166 st elver sjuka på våran skola + lärare, känns inte bra att gå till skolan kan jag lova. Det har visats 4 gånger idag på tv om det här, 2 av dom gångerna var jag med och det här var ju lite pinsamt, jag och rektorn på vår skola, haha!


Nu håller jag på att se världens tjejfilm, A Cinderella Story tönt som jag är. Men kändes som rätt att se en tjejfilm ikväll. Sitter och pratar med Matilda i telefon nu och har gjort det ett bra tag, vi sitter och skrattar åt klippet här nere, usch! Nu ska jag fortsätta se, ha en mysig kväll!

Av Emelie - 8 oktober 2009 18:48

Torsdagar är endast jobbiga och stressiga, usch. Kom nyss hem från musikskolan och nu är det dags för middag, kan lova att jag är hungrig nu!


Dagen har bestått av prat om svininfluensan, lite mer prat och ännu mer prat. 166 fall på Sörböleskolan, NÄR ÄR DET DAGS ATT STÄNGA NER!? ÄR NI SJUKA? Kul att bli smittad? Det är ju överallt, man har ju bara tur om man klarar sig, mer än 33 % var sjuka tydligen, känns ju... bra?


Men nu ska jag äta, skriver snart...

Presentation


Hej! Jag är en 16årig tjej som går sista året på Sörböleskolan.På fritiden är det musik, roligt folk och ha allmänt trevligt som gäller. Här är min blogg och jag hoppas ni gillar den!

Omröstning

Är du från Skellefteå?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards