ememelie

Alla inlägg den 7 oktober 2009

Av Emelie - 7 oktober 2009 22:28

Blev broarna ikväll med Mio, tog ungefär en och en halv timme att gå, och kallt som helvete var det! Men med massor av bra musik så var det ingen fara. Var knappt någon ute som gick eller sprang, så det var nästan lite halvcreepy att gå eftersom det var så tomt överallt. Men nu har jag sett lite tv med familjen och bara tagit det lugnt. Håller på att bli förkyld, hostar och fryser hela tiden, usch. Har typ blivit jätterädd för svininfluensan, är det bara jag? Varför måste alla skrämma upp alla och ja, man blir jättenojig.


Men nu ska jag tvätta bort sminket och borsta tänderna sen blir det sängen+Scrubs+musik, blir toppen. Ska också säga att min älskling är sjuk, krya på dig, jag saknar dig! Hoppas du blir frisk snart, vill vara med dig!


Gonatt, sov sött!



Kings of Leon - Sex on fire 

Av Emelie - 7 oktober 2009 19:25

Var nyss på Kriti och åt, oxfilé med pommes och stark pepparsås, kan lova att jag rullar fram nu. Har typ aldrig ätit nåt så gott, mums. Och nu kom jag nyss in genom dörren, och ja, klockan är ju bara halv 8. Så vad gör man? Jo, långpromenad med Mio såklart. Ska bara kolla runt vad som riktigt har hänt på allas bloggar och allt och sen bär det av utåt. Känns rätt härligt att gå ut med en härlig vinterjacka, stora hörlurar och lyssna på skön musik, helt okej faktiskt. Och sen blir det nog bara sitta inne och mysa, skriva lite på novellen också.


Imorn så har jag syo-möte, LET'S TALK ABOUT MY FUTURE! Så jag ska alltså sitta och prata med crazy Micke Burström ett bra tag, antar jag? Halv 2 tror jag att det var, så jag missar nog lite av estet. Vi ska även prata om praoen, hoppas jag fick där jag ville, berättar mer om platsen imorn om jag nu har fått den, säger då vad det är för något. Men vad vill jag med min hopplösa framtid då? Jo, Estetisk Musik. Vet inte hur mina betyg ligger till just nu, men jag tror att jag jobbar mig uppåt. Så förhoppningsvis har jag fått mer VGn till julbetygen, och sen är det fan bara att köra! Slutspurten på våren, som tyvärr innehåller nationella proven, är redan nervös. Men det är ett tag kvar så, let's party!


Nu ska jag börja gå, ha en mysig kväll!

Av Emelie - 7 oktober 2009 17:28

Zara-kavajen, svart linne och lacktights. Nu far vi ut!

Av Emelie - 7 oktober 2009 16:04

Kan säga såhär, vi hade hål i 3 timmar idag. Så uppenbart var det ingen jobbig dag. Alla i klassen är typ sjuka och lärarna också, kan inte klaga. Kom nästan nyss hem och nu ska jag snart duscha och fixa till mig, för sen blir det middag ute! Och grattis till min mormor som fyller 80 idag! Så det blir nog supernice. Och sen? Jag vet faktiskt inte än, får väl ta och hitta på något om jag hinner.


Nu blir det duschen för mig, skriver innan jag far!

Presentation


Hej! Jag är en 16årig tjej som går sista året på Sörböleskolan.På fritiden är det musik, roligt folk och ha allmänt trevligt som gäller. Här är min blogg och jag hoppas ni gillar den!

Omröstning

Är du från Skellefteå?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards