ememelie

Alla inlägg den 11 oktober 2009

Av Emelie - 11 oktober 2009 23:22

Varför laggar min text mega i inlägget nedanför? VAFAN!

Av Emelie - 11 oktober 2009 22:58

PANIC!

Jag vet inte hur jag ska göra med piercingen. Har pratat mycket med min kusin om det och hon säger absolut INTE pistol. Så just nu lutar det mer åt kanyl. Kan inte fatta att jag tar om mindre än 2 veckor! Har någon något tips förresten om vars det är bäst att ta? Gärna där det finns utbildade piercare också. Skulle vara toppen att veta!

 

Hur som helst, Linus kom hit efter middagen. Kvällen inleddes med ett Scrubs avsnitt. Alltså finns det ett mer klockrent program!? Jaja. Sen vart det bubbelbad! Har inte användt bubbelbadkaret på hur länge som helst. Men oroligt mysit var det. Jag älskar dig så otroligt mycket, det enda jag vill är att det ska vara du och jag, alltid! Du är det bästa jag vet och jag vill aldrig förlora dig.

 

Nu sitter jag och laddar hem massor av 2 ½ men-avsnitt som ska ses nu. Novellen är påbörjad och hoppas att den blir bra. Imorn blir det Nordanå på morgonen, om jag kommer ihåg rätt? Sen rullar dagen på som vanligt, sen blir det ridning, novellskrivande och plugg inför matteprov. Får väl se hur det går. Men nu blir det två och en halv man. SOV SÖTTSÖTT!

Av Emelie - 11 oktober 2009 17:54

Tack ni som kommenterar, det hjälper verkligen!


Och sen glömde jag säga om inköpet, snyggt eller hur? Halsbandet där nere. Mums! Sitter och tänker på att jag nästan inte kommer kunna shoppa något nästa bidrag, it hurts.... Men det är värt det iallafall.


Men sen finns det ju massa mer snyggt som man inte skulle tacka nej till.

Till exempel over-knee stövlar, oooooooooooooooooooh. Men nu ska jag allvarligt lämna datorn!


Av Emelie - 11 oktober 2009 17:41

Har börjat komma på lite ideér till novellen nu, blir att skriva inatt. Men har fortsätt fundera på pistol VS nål när det gäller ta hål. Har kollat på filmer när folk har tagit hål, och dom har användt nål. Men det ser ut att ta så förbannat ont? Såg att Cissi skrev att det blir lättare misslyckat eller snett om man tar med pistol så jag har börjat fundera. Men det känns som att det skulle vara så lätt med pistol. Jaja, ska fundera och har väl nästan 2 veckor på mig? Mindre kanske? Ja, det löser sig.


Har nyss ätit middag som var supergott. Ikväll ska Linus komma hit och vi ska bada och se film hade jag tänkt. Funderar bara vilken film. Håller på att ladda ner nu men är inte säker på att den kommer hinna laddas ner. Vad har hänt nu? Det gick ju typ på 5 minuter för någon dag sen, usch vad jobbigt. Men nu ska jag hur som helst byta om, ha en supermysig kväll!

Av Emelie - 11 oktober 2009 15:27










Vecka 43 smäller det, lite nervöst faktiskt, haha! Men det ska nog gå bra. Matilda säger att det inte var så farligt och jag ska ta med pistol och inte nål. Nån som har provat pistol? Skriv gärna och berätta! När jag har fått mina pengar så ska jag göra det så snabbt som möjligt. Haha, kan ni fatta att mamma gick med på det? Hon är inte glader just nu men sånt får man ta.


Snart ska jag börja göra mat, lovade att göra middagen efter dom lät mig göra allt det här. Tacos blir det, är jättehungrig. Sen ska Linus komma hit efter maten och det kommer bli suuuper! Ha det bra!

Av Emelie - 11 oktober 2009 14:42

Here comes the big talk!

Nu ska vi tydligen sätta oss ner och diskutera det här med hål i naveln, Y so serious? KOM IGEN!

Av Emelie - 11 oktober 2009 12:33

Finns inget härligare än att ligga och halvsova och lyssna på Spotify, mmm. Har inte orkat stiga upp än även fast jag har en hel novell att skriva idag, men även fast det har jag inte börjat känna stressen. Men ska försöka ta mig upp snart. Ska även städa rummet idag, vilken tråkig dag det här kommer bli. Men nu ska jag fortsätta snooza!

Presentation


Hej! Jag är en 16årig tjej som går sista året på Sörböleskolan.På fritiden är det musik, roligt folk och ha allmänt trevligt som gäller. Här är min blogg och jag hoppas ni gillar den!

Omröstning

Är du från Skellefteå?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards