ememelie

Alla inlägg den 24 oktober 2009

Av Emelie - 24 oktober 2009 13:45

Vaknade vid halv 11 idag och for till stan med mamma. Fick med mig allt här nere på bilden + en svart halsduk. Köpte man 2 saker från Clinique så fick man med en presentbox, lätt värt! Dom 2 sakerna var i alla fall puder och mörkbrun kajal. Halsduken är från H&M och kostade 129:-, orkade inte knäppa en bild på den men ni lär se den runt min hals hela tiden. Även en hårspray från Hufvudsaken, det var 2 för 219:- där så det passade perfekt. I boxen fick man med mascara, läppglans, ögonskugga, ansiktsmask osv. Nu har jag nyss ätit lunch och det var tacos, inte pjåkit och jag är inte dåligt mätt. Ska bara ta det lugnt i eftermiddag eftersom att jag har hela huset för mig själv, känns skönt. Får se om jag hälsar på folket på DH nånting i eftermiddag också, men det är mycket tveksamt. Nu ska jag göra något annat än att sitta vid datorn. Det får bli den här låten bara för att det är DH.



Av Emelie - 24 oktober 2009 02:10

Jag och Signe for till DH vid 8 kanske och det var rätt kul faktiskt. Träffade massa folk och det blev nattmat på Max och massa skit. Kul var det hur som helst och kom hem för ett tag sen. Orkade inte stanna kvar hela natten för ska upp halv 10 imorn sen gå på stan med mamma, shoppa shoppa shoppa! Hon skulle nog bjussa på ett fika också, blir nog bra. Sen kommer kvällen spenderas med Ida, blir toppen! Får se vad vi hittar på för något. Är ganska trött nu så det här blir inget långt inlägg. Ska se lite tv nu och smsa med min älskling som far bort idag, kommer sakna dig!

Sov sött!

Presentation


Hej! Jag är en 16årig tjej som går sista året på Sörböleskolan.På fritiden är det musik, roligt folk och ha allmänt trevligt som gäller. Här är min blogg och jag hoppas ni gillar den!

Omröstning

Är du från Skellefteå?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards