ememelie

Alla inlägg den 9 oktober 2009

Av Emelie - 9 oktober 2009 19:18

DAGENS VILL HA: En puss
DAGENS KLÄDSEL: Jeans, tröja, halsduk
DAGENS SMINK: Just nu foundation, puder, rouge, mascara, ögonskugga
DAGENS FRISYR: För tillfället nyduschat
DAGENS HÄNDELSE: Måste nog vara svininfluensa-bråket hittills
DAGENS PLANER: Snarare kvällens, Linus!
DAGENS SAKNAD: Linus och Sandra Wallin
DAGENS LÅT: Sexy Bitch - Davit Guetta&Akon
DAGENS DROG: Tuggummi
DAGENS KRAM: Har jag fått någon kram idag? Men snart!
DAGENS PUSS: Ikväll antar jag
DAGENS KÖP: Inget
DAGENS GODIS: HAR INTE ÄTIT GODIS
DAGENS HUMÖR: Rätt trött, men glad!



Nu hitta några kläder att ha ikväll, beslutsångest som vanligt. Nu ska jag snart plinga Linus tror jag.

Av Emelie - 9 oktober 2009 17:56

Kom nyss hem från Coop, följde med och handlade för att jag inte hade något bättre för mig för tillfället. Och nu sitter jag här och dunkar musik i väntan på att göra något. Och vad ska jag göra? ÄNTLIGEN VARA MED LINUS! Har längtat så sjukt mycket! Men nu ska jag hoppa in i duschen och torka håret och allt sånt, brukar ju ta ett bra tag kan man lugnt säga, så det är bäst att jag börjar, hörs sen!

Av Emelie - 9 oktober 2009 15:32

Kom försent till musiken, det är ju inte direkt så att man skyndar sig iväg till skolan när vi är mitt i allt det här om influensan. Rektorn kom in och pratade i vårat klassrum på matten, hon fick kommentarer som: "Du är usel", "Vi borde byta rektor", "Är du störd?", osv, vi fick inte sälja något i café idag pga av det här och i sånna fall borde vi inte få vara på skolan heller. Men dagen är avklarad och jag lever än, känns bra. Har rätt mycket plugg i helgen, ska plugga till matteprov och ska även skriva klart min novell, vi får väl se hur det går.


Nu har jag tänkt städa mitt rum som är stökigt, igen. Sen vet jag faktiskt inte vad jag ska göra ikväll, vill vara med Linus och hoppas att jag ska det, men annars kanske det blir att följa med på Matildas och Jeppes spelning, DJ-sak. Men inget är bestämt hittills. Blir iallafall INTE en hemmakväll kan jag lova. Men nu börjar städningen, kanske gör något mer här hemma och tjänar lite extra pengar, skulle inte sitta fel just nu. Skriver senare!

Presentation


Hej! Jag är en 16årig tjej som går sista året på Sörböleskolan.På fritiden är det musik, roligt folk och ha allmänt trevligt som gäller. Här är min blogg och jag hoppas ni gillar den!

Omröstning

Är du från Skellefteå?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards