ememelie

Alla inlägg den 5 oktober 2009

Av Emelie - 5 oktober 2009 22:02

Sitter just nu och pratar med Anna på msn för första gången, tror jag? Riktigt trevligt faktiskt, London låter inte dåligt på nåt sätt ungefär, vill dit! Det var alltför längesen vi var där, det borde vara dags snart.


Annars har jag nyss sett film och bara tagit det lugnt, det här blev en nyttig kväll också, massa frukt och allt. Känns ändå som att jag har hunnit rätt mycket idag. Bland annat har jag skrivit ett piano-komp, mitt första riktiga! Till Matildas text, förhoppningsvis blir det något av det och jag hoppas att den ska användas på någon uppspelning här framöver. Är rätt så nöjd, ska bara finslipas litegrann och sen är den klar, så imorn ska jag och Matilda smita iväg till musiksalen och kolla upp allt, blir toppen.


Nu ska jag börja dra mig mot sängen tror jag, om jag inte somnar direkt så skriver jag nog ett till inlägg om något totalt onödigt. Ha det!

Av Emelie - 5 oktober 2009 19:15

Har nyss duschat och tvättat bort sminket, man borde gå utan smink oftare, det är så sjukt härligt. Ska nog se Pojken i den randiga pyjamasen istället ikväll, vet att jag såg den igår med Linus men mamma och pappa skulle se den, och det var så sjukt bra så det blir nog att se på den istället. Så det blir nog att gråta ikväll framför tvn ikväll också.

Ska också säga att det var 2 veckor sen igår som Anna flyttade till London, hoppas att vi ska och hälsa på snart, vem tackar nej till en weekend i London? Inte jag i allafall. Också får jag ju träffa Anna, och man tror det inte när man är med varann varje dag och bråkar och allt att man skulle sakna varandra när man är borta från varann, men jag kan säga även fast det känns lite jobbigt att erkänna, så saknar jag henne jättemycket. Bjuder på en bild från Kroatien innan jag avslutar inlägget. Ha en mysig kväll!      

    



Av Emelie - 5 oktober 2009 18:31

Kom nyss hem från stallet, inget kul där inte. Men nu har jag tagit mig hem i allfall och nu ska jag snart duscha. Ikväll ska jag bara ta det lugnt och se Svenska Hollywood fruar. Förstår egentligen inte den stora grejen med detta program, visst är det roligt. Till exempel Anna Anka, vad har hon gjort förutom att lyft att på kroppen som går att lyfta? Gifte sig med en rik gubbe och blev rik själv, ja, hon klagar väl inte. Men kul är det ju hur som helst, men endast att skratta åt dom. Här snackar vi riktigt nöje.


Men nu ska jag hoppa in i duschen, skriver men senare förhoppningsvis.


Presentation


Hej! Jag är en 16årig tjej som går sista året på Sörböleskolan.På fritiden är det musik, roligt folk och ha allmänt trevligt som gäller. Här är min blogg och jag hoppas ni gillar den!

Omröstning

Är du från Skellefteå?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards