ememelie

Alla inlägg den 18 oktober 2009

Av Emelie - 18 oktober 2009 21:32

For iväg till Balder och träffade några av tjejerna i laget som hade tänkt kriga på träningen idag, men kortet funkade inte så vi fick oss inte in i hallen, sög. Sen for vi vidare och kollade om det funkade på Sörböle, men inte det heller. Så det blev en liten roadtrip hem med Signe och Ida, massa prat! Nu sitter jag här och funderar vad, VAD jag har gjort för att förtjäna den här förkylningen? AJ MIN HALS! Och min matlust har inte existerat idag, min mat idag har bestått av en clementin och en vitamindryck, heja heja. Nu har jag tänk ta en mysig dusch, hörs!


Ska förresten skriva om dagens öhm... irritationsobjekt? F-95or som springer omkring med sin systemkamera och knäpper bilder, sen skriver på sin blogg/facebook/apb: FOTA ÄR MITT LIV! Feel free att tycka att det är roligt men när man lägger ut bilder så känns det litegrann som "Jag är väldigt stolt över denna väldigt djupa bild som jag tog på en sten här om dagen." Jag har som växt upp med någon som är riktigt duktig på att fota för sin ålder när hon började fota och det är ju min syster, ruggigt duktig! Varje gång jag ser någons bild som har knäppt en "djup" bild på en blomma, en sten eller dylikt känns det som att jag blir ledsen i ögat, någon som har något att tillägga? SKRIVER SEN!

Av Emelie - 18 oktober 2009 20:34

Sitter här och dricker ProViva Shot! Blåbär Citron och lurar mig själv att det ska hjälpa förkylningen NÅGONTING. Mamma tjatar om att det innehåller massa C-vitaminer och grejer, förkylning hjälper det nog INTE mot. Faktiskt rätt gott och snart ska jag fara iväg och kolla på min träning. Det här är första gången gången på länge som jag går ut genom dörren känns det som. Den börjar 10 i så det är nog dags att jag börjar fara nu, ha en bra kväll!


Av Emelie - 18 oktober 2009 18:58

Är det bara jag som har börjat fundera på julfesten? En snygg klänning SKA jag ha och snygga skor till, men grejen är den: Jag bor i Skellefteå. Vad finns här? Gina? Där alla köper sina kläder, och vid ett sånt tillfälle vill man INTE ha något likadant som någon annan, har jag fel? Nej nu ska jag börja kolla runt och förhoppningsvis klicka hem något här framöver som kommer hänga fint i min garderob lagomt till julfesten.


Något i den här stilen med red lips, oja!


Av Emelie - 18 oktober 2009 18:37

Imorn börjar jag vanlig tid som jag kommer ihåg det, vi har franskadag alltså inget annat än franska på hela dagen. Vi ska göra fika tror jag, se film osv. Vi som går i 9an har ordnat lekar och sånt där till grupperna, jag, Sara, Pontus och Jonte har varit superduktiga och fixat Burträsk-bingo, haha, lycka till med det!


Sen far jag hem före 2 och byter om, äter, och sen kommer Åströms och hämtar upp mig sen bär det upp till musikskolan där bussen går, hela dagen/kvällen kommer spenderas i Burträsk. Vi ska spela på Världens Barn-konserten, äta skrov vilket jag egentligen inte klarar av för jag HATAR skrov, har provat en gång i mitt liv och var inte ens nära på att äta upp det, usch. Men det blir nog väldigt trevligt i allafall. Ska även rigna Julia och prata med henne om onsdag för då jävlar smäller det! Linus ska nog följa mig och det kommer bli toppen! Om jag inte dör på fläcken förstås. Men jag är taggad som fan! Annars händer inte så mycket mer spännande i veckan, men det här duger LUGNT.


Ikväll är första fotbollsträning på...ja, alldeles för länge. Och antagligen är jag förkyld? Känns verkligen piss. Men ska dit hur som helst och träffa brudarna igen, känns toppen! Sen blir det hem och duscha och sen sängen, måste försöka bli bättre till imorn. Nu ska jag bara slänga in en låt här och sen ska jag spela lite piano tror jag faktiskt... jaja, ha en mysig kväll!

Av Emelie - 18 oktober 2009 14:00

Alltid såhär

Av Emelie - 18 oktober 2009 12:02

Vaknade för ett tag sen, slog nyss på tvn och det var Cribs. Vet ni att 50 Cent's Crib har 26 badrum och 6 kök bland annat? Det visste inte jag heller, men nu vet jag det. Ska snart äta sen blir det duschen för min del. Idag har jag inga planer kan man säga, men nåt lär väl hända. Skriver senare, ha de bra!


Förresten har väl ingen missat att det var Blog Awards igår? Bl.a vann Foki Årets blogg och Kissie vann Årets Kaxigaste blogg, chockerande... Jaja, vi hörs sen!

Av Emelie - 18 oktober 2009 01:46

Hela kvällen har spenderats i sängen, nu ska jag somna till The Fray. Linus sov hos mig igår, saknar att somna med honom! Sov sött.

Presentation


Hej! Jag är en 16årig tjej som går sista året på Sörböleskolan.På fritiden är det musik, roligt folk och ha allmänt trevligt som gäller. Här är min blogg och jag hoppas ni gillar den!

Omröstning

Är du från Skellefteå?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards