ememelie

Alla inlägg den 26 oktober 2009

Av Emelie - 26 oktober 2009 19:21

Kom just till Linus, var på Coop och köpte godis innan och vi ska bara mysa och ta det lugnt tror jag.


Dagens humör: toppen! ont i ryggen bara...
Dagens borde: jobba
Dagens frisyr: utsläppt
Dagens klädsel: leggins, linne, hög kjol och halsduk
Dagens längtan: typ hela veckan!
Dagens beroende: oj vet inte, juice kanske?
Dagens tråkigaste: städa
Dagens personer: linus ida kostas erik
Dagens roliga: stan
Dagens låt:James & Karin - Fjärilslarvens sång



HEJDÅ! Ha en mysig kväll!

Av Emelie - 26 oktober 2009 17:31

Funderar på att göra om min blogg lite, vad tycker ni? Är totalt usel på att göra headers så det kommer nog inte bli mer avancerat än vad det är, vilket är inte alls avancerat. Får se om jag gör en inatt...

Av Emelie - 26 oktober 2009 17:22

Vaknade ungefär 10 idag, lockade håret och sminkade mig. Sen bar det av till stan med mamma och pappa, vi skulle äta lunch ute och det blev Dallas. Sen träffade jag Ida och vi har gått omkring och letat grejer till Halloween, pratat osv, sjukt trevligt :D Sen efter ett tag träffade vi Linus, Erik och Korre så vi gick med dom ett tag också. Jag får panik, har inget att ha till Halloween, måste fixas imorn. Ikväll ska jag vara med Linus, vi ska nog bara ta det lugnt och kolla på film elr något, blir hur bra som helst! Nu ska jag äta middag, ha en mysig kväll!

Presentation


Hej! Jag är en 16årig tjej som går sista året på Sörböleskolan.På fritiden är det musik, roligt folk och ha allmänt trevligt som gäller. Här är min blogg och jag hoppas ni gillar den!

Omröstning

Är du från Skellefteå?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards