ememelie

Alla inlägg den 22 oktober 2009

Av Emelie - 22 oktober 2009 16:47

Hela eftermiddagen var det övning inför showen, det kommer bli bra det här! For på Coop med Matilda efter och köpte TreSemmé-shampo och balsam, 2 till priset av en! Om ni vill ha ett SJUKT bra shampoo/balsam så far på Coop och köp det, sjukt värt! 89:- går 2 flaskor 900ml på. Ska snart hoppa in i duschen och tvätta håret och prova det.


Tog nyss bort plåstret från piercingen. Det tar inte ont nu i allafall. Kan säga att det som har tagit mest ont hittills var att rycka bort plåstret, AJ! Men nu har jag tvättat osv och det ser bra ut. Hoppas bara att det läker bra nu, vill inte att det ska börja krångla så jag ska sköta det bra. Och nu sitter jag och ser Desperate Housewifes, ovanligt. Mamma och pappa kommer förhoppningsvis hem snart och då blir det mat. Sen vet jag inte, funderar på att se Linkes och så vidares DM-match, får se! Nu ska jag duscha, skriver mer senare!

Presentation


Hej! Jag är en 16årig tjej som går sista året på Sörböleskolan.På fritiden är det musik, roligt folk och ha allmänt trevligt som gäller. Här är min blogg och jag hoppas ni gillar den!

Omröstning

Är du från Skellefteå?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards