ememelie

Alla inlägg den 31 oktober 2009

Av Emelie - 31 oktober 2009 18:40



 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

EN enstaka bild från gårdagen kan jag ladda upp pga av cp bloggplatsen.se! Man kan bara ladda upp 100 bilder på hela tiden man bloggar, det är ju ingenting! Får fixa det här snart. Har iaf laddat hem massa filmer nu och ätit middag, är huuur trött som helst, helt galet. Känns som att det kommer bli en hemmakväll för mig ikväll eftersom att jag inte ens har kraft nog att skära maten ungefär. Men tydligen är jag inplanerad i något som jag var den enda som inte visste om det ungefär hur konstigt det där nu lät men så är det iaf. Ska pallra mig in i duschenoch göra nu in case nån skulle plinga på dörren, det har ju hänt alldeles för många gånger, UTAN att man har varit beredd. Och vi får helt enkelt se vars kvällen bär av. Och se där nu börjar det faktiskt bära av nånstans. Det här vart det flummigaste inlägget nånsin ungefär så hoppas ni hänger med, eller nåt. Ska göra mig klar nu iaf, ha en mysig kväll!

Av Emelie - 31 oktober 2009 11:34

Är nu hemma från en superlyckad kväll i Myckle! For till Ida igår vid halv 7 där även Fanny var och gjorde sig klar. Efter ett tag kom Kostas och sen började vi gå mot byastugan och väntade utanför på att Linus, Viktor och Agge skulle komma dit. Sen var kvällen fylld med lekar, äggkastande... och sen övernattning, det var jag, Linus, Annaw, Rebecka, Vera, Ida, Kostas, Viktor och Agge som krigade kvar hela natten. Såg skräckis även fast det inte var så många som kollade och satt och pratade. Hur som helst var det supertrevligt! Ska se om jag får tag i några bilder eftersom att jag själv inte hade med mig kamera. Dagens planer är ungefäääär... inga just nu? Så vi får väl se vad det blir. Nu ska jag iaf snart duscha, äta och sen får vi se. Ha en bra dag!

Presentation


Hej! Jag är en 16årig tjej som går sista året på Sörböleskolan.På fritiden är det musik, roligt folk och ha allmänt trevligt som gäller. Här är min blogg och jag hoppas ni gillar den!

Omröstning

Är du från Skellefteå?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards