ememelie

Alla inlägg den 27 oktober 2009

Av Emelie - 27 oktober 2009 22:43

Var på stan i eftermiddag, köpte lite smått och gott. Men imorn, IMORN! Ska jag köpa min älskling som jag hittade idag på H&M, vad är det för något? Det får ni se imorn, den ska bli min! Mums! Hur som helst så kom jag nyss in genom dörren ungefär, har varit på Halloweenfest med tjejerna i klassen+några till hemma hos Emilia, trevligttrevligt. Massa bus, elr ja, 5 st för att vara exakt eftersom det var bustävling, ja. Nu är jag iaf hemma och ser ut som ett cp, så nu ska sminket bort och allt sen blir det att lägga sig i sängen och se en film och bara mysa, de taggar jag gärnet på, är sjukt trött. Får se om det blir några bilder från ikväll senare, tog inga själv så får isf snatta av någon annan, jaja. Sov sött!

Av Emelie - 27 oktober 2009 12:45

Var som sagt hos Linus igår, han har ju kommit hem från Stockholm! Vi såg 2 filmer och bara myste och åt godis, jag älskar dig mest av allt! Sen for jag hem vid halv 1 ungefär och somnade ganska fort. Nu vaknade jag kanske för en timme sen och jag är ensam hemma, skööööööööööönt. Ska snart pallra mig ut med Mio och gå en sväng, sen bär det nog av in till stan för att hitta en Halloweendräkt till ikväll, för det är Halloweenfest med tjejerna i klassen, blir nog trevligt! Har dock ingen aning om vad jag ska vara för något, men jag lär väl hitta något. Förövrigt så har det börjat ta förbannat ont i piercingen, ajaj, får se om det blir bättre snart, och det blir det säkert. Nu ska jag ta mig nåt att äta innan jag börjar leta en dräkt helt desperat........

Presentation


Hej! Jag är en 16årig tjej som går sista året på Sörböleskolan.På fritiden är det musik, roligt folk och ha allmänt trevligt som gäller. Här är min blogg och jag hoppas ni gillar den!

Omröstning

Är du från Skellefteå?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards