ememelie

Alla inlägg den 6 oktober 2009

Av Emelie - 6 oktober 2009 22:39

Okej ska inte försöka att dra ihop nån lögn om att jag ska försöka lägga mig tidigt ikväll, för vi vet alla att det inte kommer hända. Men ska hur som helst lägga mig nu, sov sött!


The Fray - Over my head


Av Emelie - 6 oktober 2009 18:57

En kväll helt utan läxa eller något alls, känns så sjukt härligt. Den här kvällen ska spenderas framför datorn med nyss hemladdade avsnitt av 2½ Men och Scrubs säsong 5. Laddar just nu hem avsnitt på ungefär 2 minuter just nu, funkar helt klart. Okej ärligt så har vi läxa, men det är tills nästa vecka, franska, HK, svenska och sen har vi matteprov. Vi får väl se hur det går med det.


Hur ser dagen ut imorn? Mormor är här och hon fyller 80 år imorgon, efter jag har varit i skolan och allt och när det är middag ska vi och äta ute. Blir nog hur bra som helst.


Men nu först så ska jag nog gå ut och gå med Mio, en långpromenad funderar jag på. Så jag skriver mer ikväll, ha en mysig kväll!

Av Emelie - 6 oktober 2009 16:25

Skolan är ju inget intressant att läsa om, så inget roligt att skriva om det förutom att vi hade hulken som lärare på gympan. Näe okej kanske inte, men nästan, Danne heter han och han är fan i mig...STOR! Vi hade innebandy och jag fick visa mina skillz som inte finns, trevligt. Gjorde på nåt sätt illa foten också, så nu går jag som en handikappad pensionär, inte populärt hos mig. Men det går nog över snart förhoppnigsvis. Som jag sa skulle jag och Matilda vara i musiksalen ett tag och kolla låten, den är grym! Nästa öppen scen säger jag bara! Kommer bli hur bra som helst.


Och nu väntar middagen, hinner inte skriva mer nu, men senare!


Vad har du gjort under år 2009?

[x] du har hittat ny musik du gillar
[x] du har fått nya kompisar
[x] du har varit utomlands
[x] du har varit ledsen
[ ] du har velat dö
[x] du har varit glad 
[x] du har blivit kär
[x] du har känt dig sviken
[ ] du har känt som att ingen har sett dig
[x] du har suttit vid datorn mer än innan
[/] du har skrivit en låt(komp)
[x] du har känt hat
[x] du har känt att någon tagit dig för givet
[x] du har varit i slagsmål
[x] du har varit "sjuk"
[x] du har varit sjuk
[x] du har dansat
[x] du har bråkat med din förälder
[x] någon har sagt att du är snygg
[ ] du har bråkat med din älskling
[ ] du har strulat med en främling
[ ] du har strulat med en av samma kön
[x] du har varit så uppjagad att du gjort misstag
[x] du har gråtit för något som hänt i ditt liv
[x] du har kallat någon hora/slampa
[x] du har pissat utomhus
[ ] du har däckat
[x] du har slagit någon
[x] du har spytt
[ ] du har knarkat
[x] du har hånglat med någon av motsatt kön
[ ] du har raggat på främlingar
[ ] du har kysst en främling
[x] du har rymt hemifrån
[x] du har bakat
[x] du har sovit utomhus
[x] du har åkt bil med fyllon
[x] du har varit/är kär
[x] du har saknat någon
[x] du har duschat med någon
[x] du har badat i havet
[x] du har solat utomhus
[  ] du har solat i solarium(det ska ju vara real shit)
[x] du har snackat i telefon mer än 2 timmar
[x] du har fått blommor av någon från motsatta könet
[x] du har gett någon blommor
[ ] du har sett en död människa
[ ] du har rökt vattenpipa
[ ] du har installerat en skrivare
[ ] du har drabbats av minnesluckor
[ ] du har druckit hembränt,hela tiden ju!!
[ ] du har blandat alkohol och medicin
[ ] du har svimmat
[ ] du har hållt dina nyårslöften 
[x] du har retats
[x] du har varit beroende av något
[x] du har gett pengar till en tiggare/hemlös
[x] du har trängt dig i matkön
[x] du har åkt sparkcykel
[] du har bränt dig på en manet
[x] du har bitchslapat någon
[x] du har kastat en snöboll på någon
[ ] du har skjutit en älgko
[ ] du har citerat ur ett flertal filmer
[ ] du har snott något från en privatperson
[ ] du har fått skäll av rektorn
[x] du har skolkat
[ ] du har brutit ett eller flera ben
[ ] du har haft fest hemma
[x] du har fått kontakt med gamla vänner
[ ] du har dumpat någon
[ ] du har skurit dig själv av misstag
[ ] du har hetsätit
[x] du har gjort bort dig offentligt
[x] du har gjort något du aldrig gjort tidigare
[x] du har varit på konsert
[ ] du har haft bulimi/anorexi
[x] du har gett ut din msn till en random
[x] du har somnat på allmän plats
[ ] du har spenderat natten på ett sjukhus
[/] du har mobbat någon
[ ] du har hånglat med någon som har pojkvän/flickvän 
[x] du har skrivit blogg
[x] du har varit på festival
[x] du har skickat vidare kedjesms
[x] du har bowlat
[x] du har gått på bio
[x] du har ringt från en telefonkiosk
[x] du har pratat med en helt okänd person
[ ] du har köpt en ny mobil
[ ] du har piercat dig
[x] du har färgat ditt hår
[ ] du har varit i Finland
[ ] du har flyttat
[ ] du har dansat salsa
[x] du har odlat illegala växter i garedroben

Men va, vem odlar inte illegala växter i garderoben??

Presentation


Hej! Jag är en 16årig tjej som går sista året på Sörböleskolan.På fritiden är det musik, roligt folk och ha allmänt trevligt som gäller. Här är min blogg och jag hoppas ni gillar den!

Omröstning

Är du från Skellefteå?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards