ememelie

Alla inlägg den 15 oktober 2009

Av Emelie - 15 oktober 2009 22:20


Fråga vad ni vill, ska svara så gott jag kan. Helst inte anonymt :)

Av Emelie - 15 oktober 2009 21:56

Jag har jätteont i halsen, varför försvinner det aldrig?

Sen när började Eventpass till DH kosta 450, hur ska jag nu kunna ränna ute hela nätterna?

Varför har jag börjat tveka igen mellan pistol och kanyl?

Varför är U-Torrent jättesegt just nu?

Hur ska jag överleva på pengarna från barnbidraget hela nästa månad?

Varför längtar jag tills imorn? Det enda jag var svaret på och det är för att det är HELG. Obeskrivligt skönt och FREDAGSMYS! Okej näe är otroligt less på den där med tanke på att varje liten unge på sbskolan sjunger den i kör på fredagar. Har tänkt ta en riktigt jävla lång dusch nu och sen lägga mig i sängen och dega bort hela kvällen, vill verkligen sova. Men eftersom att det är något fel på mig så kan jag typ inte sova förrän 2. Dom flesta fattar inte hur jag orkar gå upp 5 timmar senare, och det vet inte jag heller, men jag lever. Men till exempel imorse klarade jag det inte. Sov bort hela första lektionen, aja, var skönt med sovmorgon iaf! Nu blir det duschen, tjing

Av Emelie - 15 oktober 2009 19:15

Haha, hittade den här på Angelicas blogg, vafan!


Av Emelie - 15 oktober 2009 18:28

Som sagt halvdag idag, kunde inte sitta bättre. Skrev matteprovet just innan vi slutade. Det gick väl, åt helvete typ? Vill inte veta resultatet. Hur som helst, när det var klart for jag och Matilda hem till mig, lagade en riktig god lunch, såg nån ful film som hette något med Princess, något med Project, något med Protection, kommer inte ihåg i vilken ordning och bryr mig inte så mycket heller, men det var kul och ful. Sen hittade vi en kortlek och tänkte, men vafan, vi spelar kort! Och den som förlorade skulle äta lunch med sockar på händerna imorn. Det var Matilda som kom på den sjuka grejen som vanligt, och jag förlorade. Så imorn smäller det. Lyssnade på musik, spelade piano och sjöng, ja det som vi brukar göra. Och nu har jag varit på musikskolan som vanligt där jag spenderar mycket tid.


Nu är jag hur som helst hemma och har förbannat ont i halsen, men träna blir det ändå. Känns som att min hals aldrig kommer bli bra igen, usch. Nu ska jag dricka te eller något så min hals överlever kvällen, ha en bra kväll!


Vi kör på en låt också

The Fray  - You Found Me 

Presentation


Hej! Jag är en 16årig tjej som går sista året på Sörböleskolan.På fritiden är det musik, roligt folk och ha allmänt trevligt som gäller. Här är min blogg och jag hoppas ni gillar den!

Omröstning

Är du från Skellefteå?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards