ememelie

Alla inlägg den 3 oktober 2009

Av Emelie - 3 oktober 2009 19:22

Kom nyss in, så sjukt kallt ute. Varför bor man i Norrland? Det är ju nåt man VERKLIGEN man kan fundera på. Varför bor man i en liten håla som Skellefteå, det kan man också fundera på. Så när några far bort över en helg så dör hela stan, väldigt tråkigt kan man säga. Får se vad som händer ikväll då, om nån lever över huvudtaget. Mitt letande fortsätter, ha en bra kväll!


Och kan säga att det LUGNT var besökarrekord idag, INTE DÅLIGT! Verkligen jättekul!

Av Emelie - 3 oktober 2009 18:31

Och just ja, ska fråga er vad ni vill att jag skriver om? Eller ja, vad ni vill höra mer om helt enkelt. Mer bilder, mer om skola, fritid, kläder och allt sånt, släng in en kommentar!

Av Emelie - 3 oktober 2009 18:18

Nu väntar en lång promenad med vovven min, i cirkus -1 grad. Älvspromenad tror jag att det blir, och laddat med kläder också. Känner inte direkt peppen just nu att gå ut och frysa i en timme, men sånt får man väl ta. Mössa ska användas för första gången i år, känns inte bra. Skriver sen!

Av Emelie - 3 oktober 2009 16:25

Nu har jag varit på stan, fixat present åt mormor som fyller år på onsdag, hon kommer ner till Skellefteå imorn. Hon skulle bjuda på middag ute och allt, riktigt trevligt. Och imorn kommer Linus hem! Och alla andra som har varit och haft kul i Sundsvall medans vi sitter här uppe i Skellefteå, synd för oss. Så jag längtar ju nådigt kan jag säga!


Dagens köp till mig själv blev en rengöringsmousse från L300, ska tydligen vara bra. Och eftersom att alla deras andra produkter är det så är jag nästan säker på att den här också ska vara det.   


Ett köp från igår var ju också uggs, älskade uggs. Mina förra från Din Sko är ju inget jämfört med det här kan jag lova, det känns som att gå på moln. Dom må vara fula, men allvarligt, mer sköna skor går ju knappast hitta. Och dyra utav helvete var dom, men det är nästan så att det är värt det för dom är dom skönaste skorna jag har haft. Hoppas nu att dom håller, alla mina skor har typ gått sönder efter nån månad, så vi får väl se hur det går med my wondershoes. Nu blir det tydligen laga mat, ja, JAG ska laga maten. Ikväll så får vi se vad det blir, ska nog fara en sväng till Signe och Ciccis Local Area Network, ja ni fattar. Skriver mer sen!


 








Av Emelie - 3 oktober 2009 13:24

När har det gått för långt??

Av Emelie - 3 oktober 2009 12:28

Vaknade nästan nyss, hade gärna velat sova längre idag, är hur trött som helst. Men hur som helst, nu ska jag snart äta, och sen i eftermiddag blir det nog stan förhoppningsvis.


Är det bara jag som har hört att det ska snöa på söndag? Det är ju helt sjukt! Nyss var det ju sommar, och nu är det minusgrader på kvällarna? Min syrra glassar runt i London där det tydligen är skitvarmt och nu går jag omkring i vinterjacka och vinterskor. Det känns INTE okej! Jag är sjukt less på att bo i Norrland. Och inte nog med det så är i stort sett alla borta i helgen, känns jättetråkigt.


Och nåt som är tråkigt också är att ALLA mina kablar till mobil, kamera osv är borta, ja helt borta. Så nu känner jag mig handikappad, jag som äntligen hade tänkt börja lägga in bilder, ORDENTLIGT. Också händer det här, asså näe... Nu ska jag duscha och sen blir det stan!

Av Emelie - 3 oktober 2009 00:26

Kvällen började med coop. Jag och Matilda for dit för att köpa grejer till kvällens projekt: tårta. Vi träffade av slumpen Rasmus och Olov där, så dom följde med oss. Sen kom även Richard, Rasmus och Elias. Vi åt tårta och var ute vid skolan och hade typ nostalgilekar, kulit. Sen gick vi in för det vart kallt, massa prat, bättre och sämre. Blev sämst på slutet så nu är jag down igen, känns sämst. Det kommer alltid upp.


Jaja, hur som helst. Nu ska jag slå på en film, nån som man blir lite happy av och ja, sen blir det nog sova för min del. Skriver imorn, peace!

Presentation


Hej! Jag är en 16årig tjej som går sista året på Sörböleskolan.På fritiden är det musik, roligt folk och ha allmänt trevligt som gäller. Här är min blogg och jag hoppas ni gillar den!

Omröstning

Är du från Skellefteå?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards