ememelie

Alla inlägg under januari 2010

Av Emelie - 17 januari 2010 20:29

Nyttig mat är godare, ingen tvekan. Äter just nu fullkornsmacka med ost och gurka, och dricker en smoothie, grymt gott! Vaniljyoghurt+mjölk+citron+apelsin+banan+pär
on, ÅH SÅ GOTT.


Ska hoppa in i duschen nu och sen se film, har inte bestämt vilken det blir än. Imorgon början skolan om och jag ska försöka komma i tid för en gångs skull, vi har bild första lektionen, tror jag? Taggar inte, men hoppas att veckan går fort så det blir helg, massor med trevligheter. På fredag så hade folk tänkt fira mig och Richard, tror jag om jag har hört rätt? Får väl se hur det blir med det. På lördag blir födelsedagsfest för Lowisa, och det blir nog superkul. Sen fyller jag år på söndag! Så den dagen kommer nog spenderas med Linus vad jag vet, längtar verkligen!


Nu ska jag slita mig från datorn och göra nytta någonstans i världen. 


Av Emelie - 17 januari 2010 18:29

HALLÅ, när får jag mina saker från H&M!? NU tack? Förhoppningsvis till veckan... Har för mig att det stod v. 3, för glasögonen fanns inte förrän då, tror jag iallafall.

Snart sticker jag iväg på träning, om 15 minuter för att vara helt exakt. Får väl se om det här är ett roligt pass, hoppas det i allafall. Favoriten har ändå blivit aerobics, grymt kul! I veckan har jag tränat 6 dagar, ska träna så mycket som möjligt nästa vecka också, nu jävlar! Efter det blir det hem, duscha och göra en smoothie och äta fullkornsmacka, sen antingen se på Scream 2 eller Intolerable Cruelty. Blir super.


Av Emelie - 17 januari 2010 17:01

Har lagat mat åt familjen, kebab för att vara exakt. Och nu är jag supermätt och ska spela lite piano innan jag pyser iväg på träning kl 19.00 Det var nog ungefär det jag hade att skriva. Kom även på att jag fyller hela 16 år om exakt en vecka, känns riktigt nice! Är supertaggad.

Av Emelie - 17 januari 2010 13:44

SNÄLLA BLI MIN, JAG LOVAR ATT JAG SKA TA HAND OM DIG SOM MITT EGET BARN!


Av Emelie - 17 januari 2010 12:41

Ska man älska eller hata söndagar? Det är frågan... Hur som helst, vaknade för ett tag sen. Var uppe alldeles för länge inatt, kanske till 5, inte värt. Så nu är jag trött och orkar inte göra nåt. Har lovat mamma att jag skulle laga middag idag, kebab som vi gjorde på HKn. Kommer gå... bra... Sen ikväll blir det att träna igen antar jag, inviga träningsskorna!


Igår blev min önskelista officiell, jag lämnade över den till min kära mor, och såhär såg den ut:

 

1. Systemkamera (Canon EOS 450D eller Nikon D3000, är dock mest sugen på Canon.)

 

2. Shoppingpengar till London

 

3. Sminkning på Make Up Store

 

4. Hårgrejer, typ RedKen Anti Snap, Tigi-produkter osv


Och det var det, hoppas på kameran.


Nu ska jag försöka ta mig upp ur sängen, duscha och göra mig klar. Sen ska jag följa med mamma och handla tror jag. Dom har lösviktsgodis för 3.90 på Coop, just precis nu efter jag har slutat äta, kul...



Av Emelie - 16 januari 2010 23:47

Bild snodd av Rebecka! Har spenderat kvällen med brudarna ovanför. Vi har sett Flashdance, fast vi började se Brüno men den var inte så, ja vad var den inte...? Bra? Eller jag vet inte, men Flashdance kändes bara rätt liksom, ni fattar. Efter det spelade vi Tjejsnack och jag vann(?)! Riktigt duktigt tycker jag. Man skulle både dansa, sjunga och ringa och bestämma träff med klassens syggaste kille. Sjukt kul var det iallafall! Måste lätt göras om.


Nu känner jag mig jättetrött, och vet inte varför? Klockan är inte ens 12 och jag känner mig som en zombie. Så nu säger jag god natt.


Av Emelie - 16 januari 2010 19:06

Både låtarna är bra, men Fireflies intro låter som en Sony Ericsson-ringsignal? Det var den första tanken som gick genom min skalle. Den andra var dock lite bättre.


Owl City - Fireflies

Owl City - Vanilla Twilight

Av Emelie - 16 januari 2010 18:15

Har ätit och är proppmätt. Ska börja göra mig klar och så småningom börja bege mig mot Rebecka, där jag ska vara med henne och Antonia, blir super!


Det här är vad jag fick med mig hem idag:

Clarins Compact Powder

Man blir så SJUKT blek på vintern, så fick lov att köpa ett ljusare.

Clarins Powder Compact

Urban by Björn Axén Luxurious glow shine-cream


 Björn Axén Urban Luxurious Glow Shine Cream

Reabook Hexride SHAPE W

REEBOK HEXRIDE SHAPE W BLACK / BLUE

Presentation


Hej! Jag är en 16årig tjej som går sista året på Sörböleskolan.På fritiden är det musik, roligt folk och ha allmänt trevligt som gäller. Här är min blogg och jag hoppas ni gillar den!

Omröstning

Är du från Skellefteå?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
29
30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards