ememelie

Alla inlägg under juni 2009

Av Emelie - 28 juni 2009 21:36

Boviken idag, de var sjukt varmt. Blev mycke bad och mycke stek, mysit :* Sen for vi hem till mig, jag bytte om och sen for vi till Linus och har varit där tills typ halv 9 kanske? Sen for jag hem, åt och nu kanske jag ska vara med Linus igen, vi får se vad vi hinner helt enkelt :) Har nyss duschat också, och nu kommer Angelica, PZ!

Av Emelie - 28 juni 2009 12:37

Om 20 min blir de Boviken med världens bästa Linus :*<3 NU BLIR DE ATT STEKA! PZ

Av Emelie - 28 juni 2009 11:32

Igår for vi till Falket och bada, härligt :) Sen for vi till Hemmakväll och hyrde film och köpte popcorn :D Sen for vi hem till Richard och såg filmen och poppade popcorn, najs :D Sen skjutsade jag hem Linus till mig för hans cykel var här och sen for han efter ett tag :$ Jag har världens bästa kille, jag lovar! Jag älskar dig mest av allt :*<3


Idag fyller pappa år! GRATZ :D Och ikväll kommer tydligen Angelica hit :O Sjukt länge sen jag träffade henne, blir ju gr8 :D Hon ska stanna över festivalen som jag fattade, kul! :D Men idag ska vi iaf äta gott, äta tårta och sen får vi se om det blir Boviken igen, man blir så SJUKT brun där :] Men får chilla lite för jag brände mig lite på ryggen igår, men aja :$ Nu ska jag iaf äta, skriver mer sen idag, PZ!

Av Emelie - 27 juni 2009 19:27

Ikväll ser det ut att bli jag, Linus, Elias, Richard, Rasmus, Joel, nån Alle, Sofia och Olivia, får väl se om nån fler är där men de är tha plans 4 2night iaf :D Kan skriva mer när jag kommer hem, PZ!

ye

Av Emelie - 27 juni 2009 18:22

hittade en ny skolavslutningsbild, från orapins album :)



Av Emelie - 27 juni 2009 17:19

du är äcklig och ful, dra

Av Emelie - 27 juni 2009 16:51

Jag kan fan itne släppa allt med M.J, kan speciellt inte fatta att de här är samma kille som åkte rullstol sista tiden han levde och gömde sig själv och sina barn bakom masker och levde i stort sett i en dräkt där ingen kände igen honom.

Av Emelie - 27 juni 2009 16:41

14 dagar kvar tills Sunnanå F-94 far till Gothia, SÅ JÄVLA TAGG! :D Första matchen är mot ett tyskt lag, kl 09.00 den... 13onde tror jag? Sen rullar det på med matcher och Liseberg, shopping och allt de där. Vi kommer hem den 18onde, och den 21 far jag till Kroatien och steker, ooohyeah.....

Presentation


Hej! Jag är en 16årig tjej som går sista året på Sörböleskolan.På fritiden är det musik, roligt folk och ha allmänt trevligt som gäller. Här är min blogg och jag hoppas ni gillar den!

Omröstning

Är du från Skellefteå?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards