ememelie

Alla inlägg under september 2009

Av Emelie - 29 september 2009 18:19

Av Emelie - 29 september 2009 17:41

Skola idag, inget värt att skriva om det förutom att det var inlämning av recension och att vi hade höjdhopp och att vi skulle stå på huvudet på gympan, mycket intressant. Och efter skolan var det som vanligt musikskolan som gällde, spela där i 40 minuter och nu har jag ätit och allt sånt och planer för ikv? Inga! Känns rätt skönt eftersom att jag inte har nån läxa elr nån träning, så ikväll blir det bara se Idol och ta det lugnt.


Och imorn ska vi vara på Nordanå typ... hela dagen! Ska ta med mig lappisen och vi ska jobba med nåt program som ska installeras på min älskling. Filma ska vi också hinna göra. 


Har egentligen inte så mer viktigt att skriva just nu, får väl se om det har hänt nåt mer spännande tills ikväll! 

Av Emelie - 28 september 2009 23:07

JA ALLTSÅ FUCK RECENSION MEN JAG ÄR FAN KLAR!KOM IGEN NU MVG!

Har läst hela jävla kvällen och haft panik om jag ska hinna eller inte, men jajamen det gjorde jag! Den är klar och är faktiskt riktigt nöjd, så jag hoppas på höga betyg nu. Måste tagga betyg, snart får vi ju omdömen  så det är bara och jobba på och smöra skiten ur lärarna.Kan inte fatta att jag faktiskt har varit aktiv med läxor och allmänt skoljobb, inte likt mig, vad har hänt...











Appropå vad som har hänt, eller vad hände egentligen med er tjejer? Vi var typ med varandra varje dag i en hel sommar och nu pratar vi knappt med varann. Alla har dragit åt olika håll och jag har ingen aning om vad som hände?Det var ju en kung sommar, jag saknar det hur mycket som helst! Känns bara

fult att vi var så mycket med varann och nu är allt bara galet, vi borde göra nånting snart!











Men nu är det sängen som gäller för mig, imorn väntar ännu en tråkig skoldag. Men hk och gympa ska vi ha, så det funkar väl ändå i krig. Ska skynda mig och sova nu, annars kommer jag vara zombie-girl imorn, och det kommer inte uppskattas, SOV SÖTT!

Av Emelie - 28 september 2009 20:07

Skola idag, fick igen novellen och fick faktiskt bra på den, kändes som en bra start på det här arbetet. Annars har det inte hänt nåt spännande idag. Efter skolan for jag hem och vidare till stallet, gick sådär. Det var nästan så att man inte ville hem, för jag vet att hem var = läsa. Men nu är boken utläst och nu slipper jag oroa mig för det, ska bara skriva recensionen nu efter Idol också, så just därför har jag inte tid att skriva mer just nu, men ska nog få ihop ett inlägg efter också, ha en bra kväll!

Av Emelie - 27 september 2009 20:51

Blev inte att sitta hemma ikväll inte! Före middagen bestämde jag och Matilda att vi skulle fara och se på bio och det gjorde vi! Sommaren med Göran såg vi, kanske är vi dom enda som inte har sett den förrän nu men jättebra var det hur som helst. Man blev sjukt glad av den, härligt! Sen gick vi runt och pratade om djupa saker och efter ett tag for jag hem. Det är ju helt galet kallt ute, det är svårt att skriva för mina händer har i stort sett domnat bort, inte mysitpysit.


Nu ska jag fortsätta mitt läsande. Hatar att läsa böcker när man måste, inte för att jag läser så mycket annars heller, eller ja, ungefär ingenting. Men recensionen ska ju in på tisdag så det är bara att köra. Recensioner har alltid varit tråkigt och det lär inte vara bättre den här gången, otroligt tråkigt. Men nu blir det hur som helst att bädda, suger på det men måste göra det ändå, så sov gott!




Av Emelie - 27 september 2009 14:55

Kvällen spenderades som sagt i Medle, elr ja, Medleskolan mestandels av kvällen. Vågar nästan inte skriva vilka det var som var där, är rädd att glömma nån eftersom att vi var så många, så jag tror att vi skippar det. Men massa var det iaf, riktigt trevligt. Vid 1 bar det av hem på moppe med Linus, Agge, Viktor och Kim. Sen gick jag och Linus upp till han tvärt och värmde oss, myste ett tag framför tvn och fikade. Ungefär halv 3 så for vi till mig, vi såg film och sen sov vi här. Du är bäst älskling, snart 7 månader!


Och idag vaknade vi vid 12, låg och degade ett tag och sen steg vi upp för att äta frukost. Och nu har jag varit på Solbacken med mamma och pappa, vi skjutsade hem Linus på vägen dit. Och nu har jag inte gjort så mycket, ska läsa boken till recensionen idag också, mamma har tjatat non-stop om det och hon slutar aldrig så det är lika bra att göra det. Dagen idag kommer nog bli en hemmadag helt enkelt, ska baka också. Men just nu ska jag inte sitta så mycket vid datorn hade jag tänkt, så ha en bra dag!

Av Emelie - 26 september 2009 18:37

Är otroligt less på min header, jobbar på en ny så det får bara vara en bild tills vidare. Förresten blir det Medle ikväll, blir nog kul! Ska göra mig klar nu och sen bär det av!

Av Emelie - 26 september 2009 17:05

Träningen gick jättebra, det är så sjukt kul! Hon som leder det skulle diplomeras så det var en tjej där som typ skulle "inspektera" passet och skulle godkänna henne osv, men det gick skitbra.


Sen bar det av hem och in i duschen fortfort och direkt vidare till Solbacken för att köpa lite smågrejer. Nog för att det tog cirkus 1 ½ timme men, fick i allafall tag på vad jag behövde. Och nu har jag lagat hela middagen, HELT själv, det mest avancerade blev det, tacos... Näe eller inte alls, väldigt alternativt. Åt hur som helst nyss och är proppmätt och taggar kvällen med Linus! Har ingen aning om vad vi ska göra, men ska snart slå en pling till han och höra om planerna. Ska hinna plocka upp på rummet innan också, ser ut som helvete!


Här är en av sakerna jag köpte igår, tröjan. 199:- på Gina, hatar egentligen att köpa saker på Gina eftersom att när nåt snyggt kommer så har ALLA det 2 dagar senare, orka (U) Men den blev det hur som helst. Har förresten varit totalt jävla usel på att lägga ut bilder, men det är bara för att man egentligen bara kan ha 100 bilder på HELA bloggen, och det är ju lite jobbigt kan man tycka. Så man får hålla på att kopiera och skit för att huvudtaget få ut en bild på bloggen, jobbigt. Men nu ska jag börja plocka ihop på rummet och sen göra mig klar för kvällen, får nog ihop ett inlägg inatt också, ha en kung kväll!

Presentation


Hej! Jag är en 16årig tjej som går sista året på Sörböleskolan.På fritiden är det musik, roligt folk och ha allmänt trevligt som gäller. Här är min blogg och jag hoppas ni gillar den!

Omröstning

Är du från Skellefteå?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards