ememelie

Alla inlägg under september 2009

Av Emelie - 12 september 2009 22:03

Nu har jag lagt till headern som Matilda gjorde åt mig! FINNAALLYY! Blev toppen (Y)


Nu ska vi bege oss utåt, nånstans. Får väl se vars vi far, PEACE

Av Emelie - 12 september 2009 21:49

Nu är jag klar och Matilda är nog on her way. Vet inte vad vi ska göra, blir väl säkert att fara ut och vara med några elr nån. Sitter och ser nåt Real Life på MTV, sick. Har typ sett på tv hela dagen för alla kanaler som finns på min älskade låda, även kallad tvn, har haft svårt att lämna rummet :$ Nu kom iaf Matilda, vi ska nog ut snart så det blir nog toppen(Y) PEACE

Av Emelie - 12 september 2009 18:49

Åt nyss och jag är mätt som ett cp. Ser Bring it On som går på 5an nu, det första tror jag. Kirsten Dunst är det iaf som spelar. Inte bra, men den funkar i krig.


Hoppas på att Matilda snart kommer hem nu så vi kan fara ut och göra nåt, ska hoppa in i duschen nu, sen fixa håret och smink, det kommer nog ta ett bra tag. Så det är nog bäst att jag börjar. Skriver mer inatt eller imorn!

Av Emelie - 12 september 2009 17:35

Nu ska vi snart äta, de blir kött, sås och ja, massa sånt gott. Såg nyss klar The Boat That Rocked, så jävla härlig film alltså! Måste klar ses, men helt sjuk, allt var gaaalet!


Nu ska jag iaf göra mat, sen ska jag få mina pnegar, och ikväll ska jag vara med Matilda, och jag TROR att vi letar någon trevlig kille/tjej som vill hitta på något, nattmacka på Subway ska hinnas med också. HA EN BRA QWELL!

Av Emelie - 12 september 2009 14:25

Har varit ute i trädgården och rensat äpplen från marken och även plockat från trädet, tjänade lite pengar och det sitter ju aldrig fel. Nu sitter jag och ser TV-pucken, det är snart slut så jag ska se The Boat that Rocked med Anna och Epa, har inte sett den men den är tydligen bra. Sitter och äter äpple nu, efter allt plockande idag känns det som att jag aldrig mer ens vill se ett äpple, aaaaaaaah!


Ska försöka hinna förbi stan en sväng och köpa puder också, elr ja, kanske blir imorn annars, får se. PEACE

Av Emelie - 12 september 2009 12:41

Min blogg har laggat SJUKT mycket, har inte kunnat logga in förrän idag, fyfan!


Hursomhelst. Igår for jag till Linus vid 12, vi såg tv, satt vid datorn, myste och pratade. Vad där tills kanske, halv 5? Sen for vi och träffade Anton på OK, och efter det for jag till stan och hämtade ut halsbandet som kom igår, KUNG!

Körde hem och åt en macka, städade rummet, stora toan och gjorde middag till mig och Linus. Han kom till mig vid 9 efter hans zonträff och vi åt. Sen for vi till Söder och lyssnade på Annorlunda Randoms, udda! Var där kanske 1 timme eller så, sen körde vi hem till mig igen och såg film, han sov över här också! Så idag vaknade vi vid 10, steg upp och åt frulle framför tv och han for för ett tag sen!


Nu har vi installerat min boxer på rummet, har fan alla kanaler! Helt sjukt. Nu blir det mycket film för min del, det kan jag ju lova! Så nu sitter jag och ser Run's house, NICE! Sen ikväll ska jag nog vara med Matilda, blir nog super (Y) Får se vad vi hittar på. Jag är taggad på bio! Matilda är i Happis på Ikea, men hon kommer hem vid middagen tror jag, så det blir nog bra!


Nu ska jag iaf skriva upp vars alla kanaler är, kommer nog ta ett tag. Skriver mer sen om bloggen nu funkar, PEACE

Av Emelie - 11 september 2009 14:21

Vem i din klass....
Har längst hår? Vet inte riktigt, det är typ många som har lika :)
Har finast ögon? Vet inte, är inte så närgången att man märker de
Är längst? Skulle nog tippa på Adam
Är kortast? Har ingen aning faktiskt, Matildac kanske? :$
Har störst fötter? Kanske Adam? Eller Jonte?
Är smalast? Alexandra maybe?
Är rikast? Vet inte
Är bäst i skolan? Tove
Är roligast? Jesper, Rasmus osv!
Är omtänksammast? Jesper också tror jag
Är närmast dig? Är närmast? Ingen aning
Brukar du va med mest? Jeppe, Rasmus, Jonte, Jonas, Alexandra
Är blondast? Ida
Är smartast? Hehehe, tove :$
Har kille/tjej?Cicci,Anton,Emilia, och jag :$
Har coolast mamma? Haha ingen aning!
Har coolast pappa? Vet inte det heller
Är mest positiv? Haha Ida tror jag!
Är latast? Det måste nog vara Jonas :$
Är mest bortskämd? Vettefan
Använder mest smink? Vet inte riktigt, av tjejerna är det nog Emma:$ Av killarna, ja, Anton
Är äldst? Matilda
Sportar mest? Jonte antar jag
Har mest vinnarskalle? Vet inte
Är mest datanörd? Nog finns det nåra, vet inte vem som är mest men

Av Emelie - 11 september 2009 13:46

HEJ!

Vaknade typ halv 11 idag och duschade. For till Linus före 12 nån gång och nu sitter jag här med han! Han sitter och spelar gitarr, duktig som han är :* Och nu vet vi inte riktigt vad vi ska göra, han ska äta iaf, så jag ska nog hålla han sällskap :$


Senare idag vet jag inte vad som heeender, ska nog vara med Linus då med, var som sagt länge jag var med han senast! Jaja, skriver mer sen, PEACE

Presentation


Hej! Jag är en 16årig tjej som går sista året på Sörböleskolan.På fritiden är det musik, roligt folk och ha allmänt trevligt som gäller. Här är min blogg och jag hoppas ni gillar den!

Omröstning

Är du från Skellefteå?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards