ememelie

Alla inlägg under oktober 2009

Av Emelie - 29 oktober 2009 03:18

Nu säger jag godnatt, 18 minuter över 3. Sov sött!


Av Emelie - 29 oktober 2009 00:13

Vars tog du vägen din lillskit, jag vill ha tillbaks dig! Det var sjukt längesen men saknar den här lillskiten som bara den. I glada Hudiksvall är du nu i allafall, undra om man kan köpa tillbaks, ååh!

Av Emelie - 28 oktober 2009 22:32

Har otroligt tråkigt så tänkte göra lite plus och minus.


Plus

- Jag har världens finaste kille som jag älskar mest i hela världen!

- Det är Halloween i helgen och jag är supertaggad!

- Jag är rätt pank efter att ha tagit hål i naveln, men på något sätt lever jag ändå!

- Jag är ledig och kan sova bort hela dagarna och vara ensam hemma resten.

- Det är jul om mindre än 2 månader=pengar och massa fint.

- OCH, jag fyller år om mindre än 3 månader=ännu mer pengar och massa fint.

  

Minus

- Det är snart vinter och förbannat kallt!

- Min parfym är nästan slut, och när jag köper en tar mina pengar slut...

- Jag har fått ont vid piercingen

- Jag har extremt tråkigt

- Allt tar cplång tid att ladda hem på Torrent

- Det finns inget gott att äta hemma

 

Nåt sånt, och nu... vad händer nu? Skulle egentligen ha varit med Linus men det lyckades inte så bra :] Så vi sitter och pratar nu och funderar om vi hinner göra något, halv 11 :$ Ja, vi får väl se helt enkelt vad det blir. Men nu ska jag lämna datorn hur svårt det än är och göra något, ha en mysig kväll!

 

Av Emelie - 28 oktober 2009 21:46

Plingade nyss på dörren och där var Dajmen, Matte, Erik och Nils. JAG TUKTA! Bra. Stod iaf ute och pratade med dom ett tag, körde runt lite och frös. Nu är jag iaf tillbaks inne och vet inte vad jag ska göra nu. Har megatråkigt... Men blev iaf lite roligare när dom kom så tur det. Blir väl bara att sitta hemma och se film elr något, jaja, får se.

Av Emelie - 28 oktober 2009 21:07

Bara jag som tänkte på hur lika dom här var, rip off? Vad tycker ni? Inget klår ju Christina Aguilera, så det blir bara dåligt om man försöker copa.


Av Emelie - 28 oktober 2009 19:48

Av Emelie - 28 oktober 2009 17:01

När det enda du kan göra är att hålla tummarna,

hoppas på det bästa, och låta tiden avgöra hur

lycklig du kommer bli.


Av Emelie - 28 oktober 2009 16:29

For till stan vid 1, tog bussen in och gick ett tag och kollade runt. Fick med mig vad jag skulle köpa hem, den här supersnygga bhn här nere, dom var nästan slut igår så panikade ungefär till stan imorse. Ni får ursäkta kvallan, mobil... Hur som helst såg jag även den här SJUKA tröjan inne på Lindex tror jag att det var. Haha alltså! Det är ju helt sjukt, barnkläder där det står ME&My Blog, höll på att dö, inte okej!

Jaja, när jag skulle hem så kom jag på att jag inte hann äta lunch innan jag for så jag gick till Subway just så pass att jag skulle hinna köpa, gå till bussen och äta hemma. Men kön på Subban var sjuuukt lång, och hamnade bakom en gammal gubbe som aldrig hade varit på Subway förut och tog sjukt lång tid på sig. Så när jag äntligen fick min macka sprang jag iväg till busshållplatsen och ser bussen köra 20 meter bort. Blev helt jävla totalt förbannad och började gå hem i skinnjacka och tights, KALLT SOM FAN! Men det är tur att man går fort när man är förbannad, och tro mig, det var jag. Gick hem på ungefär 10 min, bra jobb Emelie, dagens motion. Är hur som helst hemma nu och försöker planera nåt för kvällen. Får skriva mer senare om jag har tid!




Presentation


Hej! Jag är en 16årig tjej som går sista året på Sörböleskolan.På fritiden är det musik, roligt folk och ha allmänt trevligt som gäller. Här är min blogg och jag hoppas ni gillar den!

Omröstning

Är du från Skellefteå?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards